9789758774357
449715
https://www.munzevikitabevi.com/ahlak-ve-otesi
Ahlak ve Ötesi
200.00
Deger biçenden bagimsiz mutlak degerler varsa, bunlarin mutlakliklarinin kaynagi nedir? Bunlar nasil kesfedilecek, gerçeklikle nasil iliskilendirilecek ve onlarin ontolojik statüleri ne olacaktir? Bu sorular dogal olarak, deger teorisinin kaçinmaya çalistigi bir duruma, bir varlik doktrinine, bir ontolojiye isaret eder. Çünkü degerler, sadece hakikate kök saldigi zaman, gerçeklikleri vardir. Onlarin geçerlilikleri ontolojik temellerinin bir ifadesidir. Dogrusu Varlik, degeri önceler, ancak deger varligi tamamlar. Bu nedenle, mutlak degerleri arastirmasinda deger teorisi, varliktaki degerlerin kaynaginin ontolojik temeline geri gönderir. Hikmetin bilgisi, ahlaki eylemin sebebi gibi sadece tek yönlü olarak düsünülemez. Çünkü o, kendi içinde kismen ahlaki eylemin bir sonucudur. Bilge olmak için iyi olmak gerektiginden, erdemlilik hikmetin bir sonucu degildir. Bu nedenle, bilginin erdemi yarattigini söyleyen Sokratesçi iddia, bütün bir kisiyi kusatan bilgi olarak yorumlanmalidir. Öyle ki, ahlaki bir akt ile birlestirilen bilissel akt, daha çok ahlaki aktlari ve daha fazla bilgiyi dogurabilir.
Deger biçenden bagimsiz mutlak degerler varsa, bunlarin mutlakliklarinin kaynagi nedir? Bunlar nasil kesfedilecek, gerçeklikle nasil iliskilendirilecek ve onlarin ontolojik statüleri ne olacaktir? Bu sorular dogal olarak, deger teorisinin kaçinmaya çalistigi bir duruma, bir varlik doktrinine, bir ontolojiye isaret eder. Çünkü degerler, sadece hakikate kök saldigi zaman, gerçeklikleri vardir. Onlarin geçerlilikleri ontolojik temellerinin bir ifadesidir. Dogrusu Varlik, degeri önceler, ancak deger varligi tamamlar. Bu nedenle, mutlak degerleri arastirmasinda deger teorisi, varliktaki degerlerin kaynaginin ontolojik temeline geri gönderir. Hikmetin bilgisi, ahlaki eylemin sebebi gibi sadece tek yönlü olarak düsünülemez. Çünkü o, kendi içinde kismen ahlaki eylemin bir sonucudur. Bilge olmak için iyi olmak gerektiginden, erdemlilik hikmetin bir sonucu degildir. Bu nedenle, bilginin erdemi yarattigini söyleyen Sokratesçi iddia, bütün bir kisiyi kusatan bilgi olarak yorumlanmalidir. Öyle ki, ahlaki bir akt ile birlestirilen bilissel akt, daha çok ahlaki aktlari ve daha fazla bilgiyi dogurabilir.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
2 | 104,00 | 208,00 |
3 | 70,67 | 212,00 |
6 | 36,00 | 216,00 |
9 | 24,44 | 220,00 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
2 | 104,00 | 208,00 |
3 | 70,67 | 212,00 |
6 | 36,00 | 216,00 |
9 | 24,44 | 220,00 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
2 | 104,00 | 208,00 |
3 | 70,67 | 212,00 |
6 | 36,00 | 216,00 |
9 | 24,44 | 220,00 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
2 | 104,00 | 208,00 |
3 | 70,67 | 212,00 |
6 | 36,00 | 216,00 |
9 | 24,44 | 220,00 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
2 | 104,00 | 208,00 |
3 | 70,67 | 212,00 |
6 | 36,00 | 216,00 |
9 | 24,44 | 220,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.