9786052021118
486146
https://www.munzevikitabevi.com/anlamin-cagrisi
Anlamın Çağrısı
226.20
Yazmak, bir varoluş biçimidir. Zarûrât-ı hayât maddelerinden biridir. Sıradan ihtiyaçlar içinde yeri yok. Hatta sıradan ihtiyaçlar içinde mahzurlu bile.
“Batı'dan gelen”in sahih bir nazar olduğunu iddia ederek “Doğu'dan gelen'i azarlamak da salt “Doğu'dan gelen'i baş tacı ederek “Batı'dan gelen'i insaf ölçütüne uymayan biçimde hikmete mugayir görüp mahkûm etmek de pek doğru gözükmemektedir.
Anlamın Çağrısı, metinleri tekrar tekrar okumaktan ziyade nasıl çözümleyeceğini bilmek gerekliğinden doğan bir çalışma. Aynı zamanda yüzyıllar boyu okurun karşısına çıkmış, ölümsüzlüğünü kanıtlamış eserlerle hemhâl olmaktan heves alanlara yoldaşlık etme arzusunda.
“Batı'dan gelen”in sahih bir nazar olduğunu iddia ederek “Doğu'dan gelen'i azarlamak da salt “Doğu'dan gelen'i baş tacı ederek “Batı'dan gelen'i insaf ölçütüne uymayan biçimde hikmete mugayir görüp mahkûm etmek de pek doğru gözükmemektedir.
Anlamın Çağrısı, metinleri tekrar tekrar okumaktan ziyade nasıl çözümleyeceğini bilmek gerekliğinden doğan bir çalışma. Aynı zamanda yüzyıllar boyu okurun karşısına çıkmış, ölümsüzlüğünü kanıtlamış eserlerle hemhâl olmaktan heves alanlara yoldaşlık etme arzusunda.
Yazmak, bir varoluş biçimidir. Zarûrât-ı hayât maddelerinden biridir. Sıradan ihtiyaçlar içinde yeri yok. Hatta sıradan ihtiyaçlar içinde mahzurlu bile.
“Batı'dan gelen”in sahih bir nazar olduğunu iddia ederek “Doğu'dan gelen'i azarlamak da salt “Doğu'dan gelen'i baş tacı ederek “Batı'dan gelen'i insaf ölçütüne uymayan biçimde hikmete mugayir görüp mahkûm etmek de pek doğru gözükmemektedir.
Anlamın Çağrısı, metinleri tekrar tekrar okumaktan ziyade nasıl çözümleyeceğini bilmek gerekliğinden doğan bir çalışma. Aynı zamanda yüzyıllar boyu okurun karşısına çıkmış, ölümsüzlüğünü kanıtlamış eserlerle hemhâl olmaktan heves alanlara yoldaşlık etme arzusunda.
“Batı'dan gelen”in sahih bir nazar olduğunu iddia ederek “Doğu'dan gelen'i azarlamak da salt “Doğu'dan gelen'i baş tacı ederek “Batı'dan gelen'i insaf ölçütüne uymayan biçimde hikmete mugayir görüp mahkûm etmek de pek doğru gözükmemektedir.
Anlamın Çağrısı, metinleri tekrar tekrar okumaktan ziyade nasıl çözümleyeceğini bilmek gerekliğinden doğan bir çalışma. Aynı zamanda yüzyıllar boyu okurun karşısına çıkmış, ölümsüzlüğünü kanıtlamış eserlerle hemhâl olmaktan heves alanlara yoldaşlık etme arzusunda.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 226,20 | 226,20 |
2 | 117,62 | 235,25 |
3 | 79,92 | 239,77 |
6 | 40,72 | 244,30 |
9 | 27,65 | 248,82 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 226,20 | 226,20 |
2 | 117,62 | 235,25 |
3 | 79,92 | 239,77 |
6 | 40,72 | 244,30 |
9 | 27,65 | 248,82 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 226,20 | 226,20 |
2 | 117,62 | 235,25 |
3 | 79,92 | 239,77 |
6 | 40,72 | 244,30 |
9 | 27,65 | 248,82 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 226,20 | 226,20 |
2 | 117,62 | 235,25 |
3 | 79,92 | 239,77 |
6 | 40,72 | 244,30 |
9 | 27,65 | 248,82 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 226,20 | 226,20 |
2 | 117,62 | 235,25 |
3 | 79,92 | 239,77 |
6 | 40,72 | 244,30 |
9 | 27,65 | 248,82 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.