9786058378780
476526
https://www.munzevikitabevi.com/bolunmenin-acisi
Bölünmenin Acısı
35.00
Saadat Hasan Manto (1912-1955), Hindistan'ın 1947'de bölünmesi sırasında yazdığı ve bölünmenin trajedisini konu edinen öyküleriyle bütün dünyada tanınan, yirminci yüzyıl Urdu edebiyatının en büyük öykü ustasıdır.
Tufts Üniversitesi Tarih Bölümü'nde profesör olarak çalışan ve aynı zamanda Saadat Hasan Manto'nun yeğeni olan Ayesha Jalal, Bölünmenin Acısı'nda bölünmenin tarihini ve ortaya çıkardığı yıkıcı tabloyu anlatmak için Manto'nun öykü, oyun, makale ve mektuplarından yararlanarak hem Manto'nun hayatı ve edebiyatına ışık tutuyor, hem de Bombay ve Lahor'daki günlük hayata, bölünme deneyimine ve bölünmenin sebeplerine, sömürgecilik sonrası dönüşüme ve Soğuk Savaş'ın Güney Asya'yı nasıl etkilediğine dair taze fikirleri kazıyıp ortaya çıkarıyor.
Urdu yazar Saadat Hasan Manto'nun yeğeni Ayesha Jalal, okura İngiliz sömürgeciliğinin son yıllarının ve Hindistan'ın 1947'de bölünmesinin baskısını, kaosunu ve şiddetini seyreden ve yorumlayan bu parlak ama trajik adamın yakından, tutkulu ve bilgilendirici bir portresini sunuyor.
-Publishers Weekly
Tanınmış tarihçi Ayesha Jalal zengin, çekici ve zaman zaman duygulandıran bir dille Urdu yazar Saadat Hasan Manto'nun, Hint milliyetçiliği, bölünme ve Pakistan'ın ilk yıllarında meydana gelen sarsıcı olaylarla iç içe geçen biyografi,ini yazmış. Öncü bir toplumsal figürle ilgili ihtiyaç duyulan bir çalışma.
-Choice
Tufts Üniversitesi Tarih Bölümü'nde profesör olarak çalışan ve aynı zamanda Saadat Hasan Manto'nun yeğeni olan Ayesha Jalal, Bölünmenin Acısı'nda bölünmenin tarihini ve ortaya çıkardığı yıkıcı tabloyu anlatmak için Manto'nun öykü, oyun, makale ve mektuplarından yararlanarak hem Manto'nun hayatı ve edebiyatına ışık tutuyor, hem de Bombay ve Lahor'daki günlük hayata, bölünme deneyimine ve bölünmenin sebeplerine, sömürgecilik sonrası dönüşüme ve Soğuk Savaş'ın Güney Asya'yı nasıl etkilediğine dair taze fikirleri kazıyıp ortaya çıkarıyor.
Urdu yazar Saadat Hasan Manto'nun yeğeni Ayesha Jalal, okura İngiliz sömürgeciliğinin son yıllarının ve Hindistan'ın 1947'de bölünmesinin baskısını, kaosunu ve şiddetini seyreden ve yorumlayan bu parlak ama trajik adamın yakından, tutkulu ve bilgilendirici bir portresini sunuyor.
-Publishers Weekly
Tanınmış tarihçi Ayesha Jalal zengin, çekici ve zaman zaman duygulandıran bir dille Urdu yazar Saadat Hasan Manto'nun, Hint milliyetçiliği, bölünme ve Pakistan'ın ilk yıllarında meydana gelen sarsıcı olaylarla iç içe geçen biyografi,ini yazmış. Öncü bir toplumsal figürle ilgili ihtiyaç duyulan bir çalışma.
-Choice
Saadat Hasan Manto (1912-1955), Hindistan'ın 1947'de bölünmesi sırasında yazdığı ve bölünmenin trajedisini konu edinen öyküleriyle bütün dünyada tanınan, yirminci yüzyıl Urdu edebiyatının en büyük öykü ustasıdır.
Tufts Üniversitesi Tarih Bölümü'nde profesör olarak çalışan ve aynı zamanda Saadat Hasan Manto'nun yeğeni olan Ayesha Jalal, Bölünmenin Acısı'nda bölünmenin tarihini ve ortaya çıkardığı yıkıcı tabloyu anlatmak için Manto'nun öykü, oyun, makale ve mektuplarından yararlanarak hem Manto'nun hayatı ve edebiyatına ışık tutuyor, hem de Bombay ve Lahor'daki günlük hayata, bölünme deneyimine ve bölünmenin sebeplerine, sömürgecilik sonrası dönüşüme ve Soğuk Savaş'ın Güney Asya'yı nasıl etkilediğine dair taze fikirleri kazıyıp ortaya çıkarıyor.
Urdu yazar Saadat Hasan Manto'nun yeğeni Ayesha Jalal, okura İngiliz sömürgeciliğinin son yıllarının ve Hindistan'ın 1947'de bölünmesinin baskısını, kaosunu ve şiddetini seyreden ve yorumlayan bu parlak ama trajik adamın yakından, tutkulu ve bilgilendirici bir portresini sunuyor.
-Publishers Weekly
Tanınmış tarihçi Ayesha Jalal zengin, çekici ve zaman zaman duygulandıran bir dille Urdu yazar Saadat Hasan Manto'nun, Hint milliyetçiliği, bölünme ve Pakistan'ın ilk yıllarında meydana gelen sarsıcı olaylarla iç içe geçen biyografi,ini yazmış. Öncü bir toplumsal figürle ilgili ihtiyaç duyulan bir çalışma.
-Choice
Tufts Üniversitesi Tarih Bölümü'nde profesör olarak çalışan ve aynı zamanda Saadat Hasan Manto'nun yeğeni olan Ayesha Jalal, Bölünmenin Acısı'nda bölünmenin tarihini ve ortaya çıkardığı yıkıcı tabloyu anlatmak için Manto'nun öykü, oyun, makale ve mektuplarından yararlanarak hem Manto'nun hayatı ve edebiyatına ışık tutuyor, hem de Bombay ve Lahor'daki günlük hayata, bölünme deneyimine ve bölünmenin sebeplerine, sömürgecilik sonrası dönüşüme ve Soğuk Savaş'ın Güney Asya'yı nasıl etkilediğine dair taze fikirleri kazıyıp ortaya çıkarıyor.
Urdu yazar Saadat Hasan Manto'nun yeğeni Ayesha Jalal, okura İngiliz sömürgeciliğinin son yıllarının ve Hindistan'ın 1947'de bölünmesinin baskısını, kaosunu ve şiddetini seyreden ve yorumlayan bu parlak ama trajik adamın yakından, tutkulu ve bilgilendirici bir portresini sunuyor.
-Publishers Weekly
Tanınmış tarihçi Ayesha Jalal zengin, çekici ve zaman zaman duygulandıran bir dille Urdu yazar Saadat Hasan Manto'nun, Hint milliyetçiliği, bölünme ve Pakistan'ın ilk yıllarında meydana gelen sarsıcı olaylarla iç içe geçen biyografi,ini yazmış. Öncü bir toplumsal figürle ilgili ihtiyaç duyulan bir çalışma.
-Choice
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 35,00 | 35,00 |
2 | 17,85 | 35,70 |
3 | 12,13 | 36,40 |
6 | 6,48 | 38,85 |
9 | 4,63 | 41,65 |
12 | 3,73 | 44,80 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 35,00 | 35,00 |
2 | 18,20 | 36,40 |
3 | 12,37 | 37,10 |
6 | 6,30 | 37,80 |
9 | 4,28 | 38,50 |
12 | - | - |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 35,00 | 35,00 |
2 | 18,20 | 36,40 |
3 | 12,37 | 37,10 |
6 | 6,30 | 37,80 |
9 | 4,28 | 38,50 |
12 | - | - |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 35,00 | 35,00 |
2 | 18,20 | 36,40 |
3 | 12,37 | 37,10 |
6 | 6,30 | 37,80 |
9 | 4,28 | 38,50 |
12 | - | - |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 35,00 | 35,00 |
2 | 18,20 | 36,40 |
3 | 12,37 | 37,10 |
6 | 6,30 | 37,80 |
9 | 4,28 | 38,50 |
12 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.