9786054957248
464210
https://www.munzevikitabevi.com/burkard-piyano-metodu
Burkard Piyano Metodu
30.00
Alexander Burkard tarafından 1906 yılında başlangıç piyano eğitimi için yazılan bu kitap piyano öğretiminde adeta bir dönüm noktasıdır. Bundan sonra yayınlanan piyano metotlarının birçoğu Orta Do Yöntemi olarak bilinen Burkard'ın yöntemine dayanmıştır. Bu yöntemde her iki el, orta do tuşu üzerindeki 1.parmaklar ile başlamaktadır. Orta do notası, fa ve sol anahtarları arasında bir köprü oluşturmaktadır. Birinci parmakların ardından da aşamalı ve simetrik olarak diğer parmaklar kullanılmaktadır.
23 yıldır piyano dersleri vermekte olan bir piyano eğitimcisi olarak Burkard ile başlangıç yapan öğrencilerimin çok daha sağlam bir altyapıya sahip olduğunu gözlemledim. Bu metodun hayran olduğum başka bir yönü de özellikle müzik kuramlarını hiç hissettirmeden öğrencilere kazandırıyor olmasıdır. Başka bir ifadeyle hiç nota bilmeyen bir öğrenci bu kitap sayesinde çok kısa bir sürede bütün notaları, sol ve fa anahtarı ile birlikte öğrenebilmektedir.
Bu metodun Türkiye'de Müzik Eğitimi Yayınları tarafından yeniden basımının gündeme gelmesiyle birlikte, yıllardır keşke şurası şöyle olsaydı” dediğim noktaların hepsini hayata geçirme olanağı buldum. Bu çerçevede 21 numaralı etütten itibaren bağlar ve ayraçlar birlikte kullanılıp hemen sonrasında da standart gösterim olan ifade bağına geçilmiş ve eksik ölçü kavramının müzikteki standart kullanımı ve dolap kavramı baştan itibaren verilmeye çalışılmıştır. Ayrıca kitaba parmak numaralarındaki küçük değişiklikler ve Türkçe anlatımlı konu dipnotları eklenmiş, Almanca eser isimleri Türkçeleştirilmiştir.
Orijinal edisyonun bir sorunu da kitabın yatay ve dar olarak basılmış olmasıydı. Bu düzen nota okunmasında her zaman karşıma bir problem olarak çıkmaktaydı. Bu nedenle kitabı yeniden tasarlarken dikey basmaya ve bu sayede de daha geniş bir görünüşe sahip olan sayfa düzeniyle nota kalabalığını ortadan kaldırmaya çalıştık. Piyano eğitimi veren bütün öğretmenlerimiz tarafından beğenilerek kullanılması dileğiyle.
- Yrd. Doç. Dr. Yavuz DURAK - AİBÜ. Müzik Eğitimi Anabilim Dal
23 yıldır piyano dersleri vermekte olan bir piyano eğitimcisi olarak Burkard ile başlangıç yapan öğrencilerimin çok daha sağlam bir altyapıya sahip olduğunu gözlemledim. Bu metodun hayran olduğum başka bir yönü de özellikle müzik kuramlarını hiç hissettirmeden öğrencilere kazandırıyor olmasıdır. Başka bir ifadeyle hiç nota bilmeyen bir öğrenci bu kitap sayesinde çok kısa bir sürede bütün notaları, sol ve fa anahtarı ile birlikte öğrenebilmektedir.
Bu metodun Türkiye'de Müzik Eğitimi Yayınları tarafından yeniden basımının gündeme gelmesiyle birlikte, yıllardır keşke şurası şöyle olsaydı” dediğim noktaların hepsini hayata geçirme olanağı buldum. Bu çerçevede 21 numaralı etütten itibaren bağlar ve ayraçlar birlikte kullanılıp hemen sonrasında da standart gösterim olan ifade bağına geçilmiş ve eksik ölçü kavramının müzikteki standart kullanımı ve dolap kavramı baştan itibaren verilmeye çalışılmıştır. Ayrıca kitaba parmak numaralarındaki küçük değişiklikler ve Türkçe anlatımlı konu dipnotları eklenmiş, Almanca eser isimleri Türkçeleştirilmiştir.
Orijinal edisyonun bir sorunu da kitabın yatay ve dar olarak basılmış olmasıydı. Bu düzen nota okunmasında her zaman karşıma bir problem olarak çıkmaktaydı. Bu nedenle kitabı yeniden tasarlarken dikey basmaya ve bu sayede de daha geniş bir görünüşe sahip olan sayfa düzeniyle nota kalabalığını ortadan kaldırmaya çalıştık. Piyano eğitimi veren bütün öğretmenlerimiz tarafından beğenilerek kullanılması dileğiyle.
- Yrd. Doç. Dr. Yavuz DURAK - AİBÜ. Müzik Eğitimi Anabilim Dal
Alexander Burkard tarafından 1906 yılında başlangıç piyano eğitimi için yazılan bu kitap piyano öğretiminde adeta bir dönüm noktasıdır. Bundan sonra yayınlanan piyano metotlarının birçoğu Orta Do Yöntemi olarak bilinen Burkard'ın yöntemine dayanmıştır. Bu yöntemde her iki el, orta do tuşu üzerindeki 1.parmaklar ile başlamaktadır. Orta do notası, fa ve sol anahtarları arasında bir köprü oluşturmaktadır. Birinci parmakların ardından da aşamalı ve simetrik olarak diğer parmaklar kullanılmaktadır.
23 yıldır piyano dersleri vermekte olan bir piyano eğitimcisi olarak Burkard ile başlangıç yapan öğrencilerimin çok daha sağlam bir altyapıya sahip olduğunu gözlemledim. Bu metodun hayran olduğum başka bir yönü de özellikle müzik kuramlarını hiç hissettirmeden öğrencilere kazandırıyor olmasıdır. Başka bir ifadeyle hiç nota bilmeyen bir öğrenci bu kitap sayesinde çok kısa bir sürede bütün notaları, sol ve fa anahtarı ile birlikte öğrenebilmektedir.
Bu metodun Türkiye'de Müzik Eğitimi Yayınları tarafından yeniden basımının gündeme gelmesiyle birlikte, yıllardır keşke şurası şöyle olsaydı” dediğim noktaların hepsini hayata geçirme olanağı buldum. Bu çerçevede 21 numaralı etütten itibaren bağlar ve ayraçlar birlikte kullanılıp hemen sonrasında da standart gösterim olan ifade bağına geçilmiş ve eksik ölçü kavramının müzikteki standart kullanımı ve dolap kavramı baştan itibaren verilmeye çalışılmıştır. Ayrıca kitaba parmak numaralarındaki küçük değişiklikler ve Türkçe anlatımlı konu dipnotları eklenmiş, Almanca eser isimleri Türkçeleştirilmiştir.
Orijinal edisyonun bir sorunu da kitabın yatay ve dar olarak basılmış olmasıydı. Bu düzen nota okunmasında her zaman karşıma bir problem olarak çıkmaktaydı. Bu nedenle kitabı yeniden tasarlarken dikey basmaya ve bu sayede de daha geniş bir görünüşe sahip olan sayfa düzeniyle nota kalabalığını ortadan kaldırmaya çalıştık. Piyano eğitimi veren bütün öğretmenlerimiz tarafından beğenilerek kullanılması dileğiyle.
- Yrd. Doç. Dr. Yavuz DURAK - AİBÜ. Müzik Eğitimi Anabilim Dal
23 yıldır piyano dersleri vermekte olan bir piyano eğitimcisi olarak Burkard ile başlangıç yapan öğrencilerimin çok daha sağlam bir altyapıya sahip olduğunu gözlemledim. Bu metodun hayran olduğum başka bir yönü de özellikle müzik kuramlarını hiç hissettirmeden öğrencilere kazandırıyor olmasıdır. Başka bir ifadeyle hiç nota bilmeyen bir öğrenci bu kitap sayesinde çok kısa bir sürede bütün notaları, sol ve fa anahtarı ile birlikte öğrenebilmektedir.
Bu metodun Türkiye'de Müzik Eğitimi Yayınları tarafından yeniden basımının gündeme gelmesiyle birlikte, yıllardır keşke şurası şöyle olsaydı” dediğim noktaların hepsini hayata geçirme olanağı buldum. Bu çerçevede 21 numaralı etütten itibaren bağlar ve ayraçlar birlikte kullanılıp hemen sonrasında da standart gösterim olan ifade bağına geçilmiş ve eksik ölçü kavramının müzikteki standart kullanımı ve dolap kavramı baştan itibaren verilmeye çalışılmıştır. Ayrıca kitaba parmak numaralarındaki küçük değişiklikler ve Türkçe anlatımlı konu dipnotları eklenmiş, Almanca eser isimleri Türkçeleştirilmiştir.
Orijinal edisyonun bir sorunu da kitabın yatay ve dar olarak basılmış olmasıydı. Bu düzen nota okunmasında her zaman karşıma bir problem olarak çıkmaktaydı. Bu nedenle kitabı yeniden tasarlarken dikey basmaya ve bu sayede de daha geniş bir görünüşe sahip olan sayfa düzeniyle nota kalabalığını ortadan kaldırmaya çalıştık. Piyano eğitimi veren bütün öğretmenlerimiz tarafından beğenilerek kullanılması dileğiyle.
- Yrd. Doç. Dr. Yavuz DURAK - AİBÜ. Müzik Eğitimi Anabilim Dal
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 30,00 | 30,00 |
2 | 15,60 | 31,20 |
3 | 10,60 | 31,80 |
6 | 5,40 | 32,40 |
9 | 3,67 | 33,00 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 30,00 | 30,00 |
2 | 15,60 | 31,20 |
3 | 10,60 | 31,80 |
6 | 5,40 | 32,40 |
9 | 3,67 | 33,00 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 30,00 | 30,00 |
2 | 15,60 | 31,20 |
3 | 10,60 | 31,80 |
6 | 5,40 | 32,40 |
9 | 3,67 | 33,00 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 30,00 | 30,00 |
2 | 15,60 | 31,20 |
3 | 10,60 | 31,80 |
6 | 5,40 | 32,40 |
9 | 3,67 | 33,00 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 30,00 | 30,00 |
2 | 15,60 | 31,20 |
3 | 10,60 | 31,80 |
6 | 5,40 | 32,40 |
9 | 3,67 | 33,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.