Çocuklar İçin Uygulamalarla Python

Stok Kodu:
8690103340169
Boyut:
0x0
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2018-01
Kağıt Türü:
1.Hamur
38,89
8690103340169
499824
Çocuklar İçin Uygulamalarla Python
Çocuklar İçin Uygulamalarla Python
38.89
Sevgili çocuklar, Python dilinin o kadar geniş bir kapsama alanı vardır ki, bu kitapta ele alabildiklerimiz ancak devasa bir buz dağının tepesindeki küçücük bir kar tanesi kadardır.Ama bu küçücük kar tanesi size Python diliyle neleri nasıl yapabileceğinizi örnekleyen temel ipuçlarını verir. Bunlar, hayal gücünüzü sayısal kodlamalara dönüştürecek kapıları açan anahtar desteleridir. Unutmayın, her büyük keşif, küçücük bir adımla başlar. Bölüm sonunda yer alan ödevler ve sorularla bilginizi pekiştirirken kendinizi de sınamış olacaksınız. Kitabımızın ilk bölu¨mu¨nde bilgisayarımıza nasıl Python kuracağımızı ele alacağız. İkinci bölu¨mde Python diliyle nasıl hesaplamalar yapacağımızı, değişken kavramını, hatalarla karşılaşırsak neler yapmamız gerektiğini göreceğiz. Üçu¨ncu¨ bölu¨mu¨mu¨zde eğlenceye başlıyoruz: Kaplumbağa grafikleri. Dördu¨ncu¨ bölu¨mde IDLE sistemini öğreneceğiz. IDLE ile kodlarımızı daha kolay yazabilecek, yazdıklarımızı saklayabilecek ve gerektiğinde yeniden kullanabileceğiz. İlk oyunumuzu da bu bölu¨mde yazacağız. Beşinci bölu¨mde kod satırlarının nasıl du¨zenleneceğini, girintilemeyi, kontrol döngu¨lerini ve fonksiyonları öğreneceğiz. Altıncı bölu¨mde modu¨llerin ayrıntılarına gireceğiz. Yedinci bölu¨mde veri tiplerini daha ayrıntılı bir şekilde ele alacağız.
Sevgili çocuklar, Python dilinin o kadar geniş bir kapsama alanı vardır ki, bu kitapta ele alabildiklerimiz ancak devasa bir buz dağının tepesindeki küçücük bir kar tanesi kadardır.Ama bu küçücük kar tanesi size Python diliyle neleri nasıl yapabileceğinizi örnekleyen temel ipuçlarını verir. Bunlar, hayal gücünüzü sayısal kodlamalara dönüştürecek kapıları açan anahtar desteleridir. Unutmayın, her büyük keşif, küçücük bir adımla başlar. Bölüm sonunda yer alan ödevler ve sorularla bilginizi pekiştirirken kendinizi de sınamış olacaksınız. Kitabımızın ilk bölu¨mu¨nde bilgisayarımıza nasıl Python kuracağımızı ele alacağız. İkinci bölu¨mde Python diliyle nasıl hesaplamalar yapacağımızı, değişken kavramını, hatalarla karşılaşırsak neler yapmamız gerektiğini göreceğiz. Üçu¨ncu¨ bölu¨mu¨mu¨zde eğlenceye başlıyoruz: Kaplumbağa grafikleri. Dördu¨ncu¨ bölu¨mde IDLE sistemini öğreneceğiz. IDLE ile kodlarımızı daha kolay yazabilecek, yazdıklarımızı saklayabilecek ve gerektiğinde yeniden kullanabileceğiz. İlk oyunumuzu da bu bölu¨mde yazacağız. Beşinci bölu¨mde kod satırlarının nasıl du¨zenleneceğini, girintilemeyi, kontrol döngu¨lerini ve fonksiyonları öğreneceğiz. Altıncı bölu¨mde modu¨llerin ayrıntılarına gireceğiz. Yedinci bölu¨mde veri tiplerini daha ayrıntılı bir şekilde ele alacağız.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat