9786052263198
500112
https://www.munzevikitabevi.com/cocuklar-icin-uygulamalarla-python-1
Çocuklar İçin Uygulamalarla Python
90.00
Sevgili çocuklar,
Python dilinin o kadar geniş bir kapsama alanı vardır ki, bu kitapta ele alabildiklerimiz ancak devasa bir buz dağının tepesindeki küçücük bir kar tanesi kadardır.Ama bu küçücük kar tanesi size Python diliyle neleri nasıl yapabileceğinizi örnekleyen temel ipuçlarını verir. Bunlar, hayal gücünüzü sayısal kodlamalara dönüştürecek kapıları açan anahtar desteleridir. Unutmayın, her büyük keşif, küçücük bir adımla başlar.
Bölüm sonunda yer alan ödevler ve sorularla bilginizi pekiştirirken kendinizi de sınamış olacaksınız.
Kitabımızın ilk bölu¨mu¨nde bilgisayarımıza nasıl Python kuracağımızı ele alacağız.
İkinci bölu¨mde Python diliyle nasıl hesaplamalar yapacağımızı, değişken kavramını, hatalarla karşılaşırsak neler
yapmamız gerektiğini göreceğiz.
Üçu¨ncu¨ bölu¨mu¨mu¨zde eğlenceye başlıyoruz: Kaplumbağa grafikleri.
Dördu¨ncu¨ bölu¨mde IDLE sistemini öğreneceğiz. IDLE ile kodlarımızı daha kolay yazabilecek, yazdıklarımızı
saklayabilecek ve gerektiğinde yeniden kullanabileceğiz. İlk oyunumuzu da bu bölu¨mde yazacağız.
Beşinci bölu¨mde kod satırlarının nasıl du¨zenleneceğini, girintilemeyi, kontrol döngu¨lerini ve fonksiyonları öğreneceğiz.
Altıncı bölu¨mde modu¨llerin ayrıntılarına gireceğiz.
Yedinci bölu¨mde veri tiplerini daha ayrıntılı bir şekilde ele alacağız.
Sekizinci bölu¨mde bir kelime tahmin oyunu geliştireceğiz.
Dokuzuncu bölu¨mde gelişmiş bir yazılım aracıyla tanışacağız: PyCharm. Kodlarımızı hem daha kolay yazacak,
hem de çalıştırırken her aşamasını denetleyebileceğiz.
Onuncu bölu¨mde daha kapsamlı kaplumbağa grafikleri çizecek, tuş ve fare denetimi ile çalışmalarımızı interaktif
hale getireceğiz.
Sonraki bölu¨mlerde gelişmiş konuları (sınıflar, android sistemlerde Python örnekleri, vb) ele alacağız.
Python dilinin o kadar geniş bir kapsama alanı vardır ki, bu kitapta ele alabildiklerimiz ancak devasa bir buz dağının tepesindeki küçücük bir kar tanesi kadardır.Ama bu küçücük kar tanesi size Python diliyle neleri nasıl yapabileceğinizi örnekleyen temel ipuçlarını verir. Bunlar, hayal gücünüzü sayısal kodlamalara dönüştürecek kapıları açan anahtar desteleridir. Unutmayın, her büyük keşif, küçücük bir adımla başlar.
Bölüm sonunda yer alan ödevler ve sorularla bilginizi pekiştirirken kendinizi de sınamış olacaksınız.
Kitabımızın ilk bölu¨mu¨nde bilgisayarımıza nasıl Python kuracağımızı ele alacağız.
İkinci bölu¨mde Python diliyle nasıl hesaplamalar yapacağımızı, değişken kavramını, hatalarla karşılaşırsak neler
yapmamız gerektiğini göreceğiz.
Üçu¨ncu¨ bölu¨mu¨mu¨zde eğlenceye başlıyoruz: Kaplumbağa grafikleri.
Dördu¨ncu¨ bölu¨mde IDLE sistemini öğreneceğiz. IDLE ile kodlarımızı daha kolay yazabilecek, yazdıklarımızı
saklayabilecek ve gerektiğinde yeniden kullanabileceğiz. İlk oyunumuzu da bu bölu¨mde yazacağız.
Beşinci bölu¨mde kod satırlarının nasıl du¨zenleneceğini, girintilemeyi, kontrol döngu¨lerini ve fonksiyonları öğreneceğiz.
Altıncı bölu¨mde modu¨llerin ayrıntılarına gireceğiz.
Yedinci bölu¨mde veri tiplerini daha ayrıntılı bir şekilde ele alacağız.
Sekizinci bölu¨mde bir kelime tahmin oyunu geliştireceğiz.
Dokuzuncu bölu¨mde gelişmiş bir yazılım aracıyla tanışacağız: PyCharm. Kodlarımızı hem daha kolay yazacak,
hem de çalıştırırken her aşamasını denetleyebileceğiz.
Onuncu bölu¨mde daha kapsamlı kaplumbağa grafikleri çizecek, tuş ve fare denetimi ile çalışmalarımızı interaktif
hale getireceğiz.
Sonraki bölu¨mlerde gelişmiş konuları (sınıflar, android sistemlerde Python örnekleri, vb) ele alacağız.
Sevgili çocuklar,
Python dilinin o kadar geniş bir kapsama alanı vardır ki, bu kitapta ele alabildiklerimiz ancak devasa bir buz dağının tepesindeki küçücük bir kar tanesi kadardır.Ama bu küçücük kar tanesi size Python diliyle neleri nasıl yapabileceğinizi örnekleyen temel ipuçlarını verir. Bunlar, hayal gücünüzü sayısal kodlamalara dönüştürecek kapıları açan anahtar desteleridir. Unutmayın, her büyük keşif, küçücük bir adımla başlar.
Bölüm sonunda yer alan ödevler ve sorularla bilginizi pekiştirirken kendinizi de sınamış olacaksınız.
Kitabımızın ilk bölu¨mu¨nde bilgisayarımıza nasıl Python kuracağımızı ele alacağız.
İkinci bölu¨mde Python diliyle nasıl hesaplamalar yapacağımızı, değişken kavramını, hatalarla karşılaşırsak neler
yapmamız gerektiğini göreceğiz.
Üçu¨ncu¨ bölu¨mu¨mu¨zde eğlenceye başlıyoruz: Kaplumbağa grafikleri.
Dördu¨ncu¨ bölu¨mde IDLE sistemini öğreneceğiz. IDLE ile kodlarımızı daha kolay yazabilecek, yazdıklarımızı
saklayabilecek ve gerektiğinde yeniden kullanabileceğiz. İlk oyunumuzu da bu bölu¨mde yazacağız.
Beşinci bölu¨mde kod satırlarının nasıl du¨zenleneceğini, girintilemeyi, kontrol döngu¨lerini ve fonksiyonları öğreneceğiz.
Altıncı bölu¨mde modu¨llerin ayrıntılarına gireceğiz.
Yedinci bölu¨mde veri tiplerini daha ayrıntılı bir şekilde ele alacağız.
Sekizinci bölu¨mde bir kelime tahmin oyunu geliştireceğiz.
Dokuzuncu bölu¨mde gelişmiş bir yazılım aracıyla tanışacağız: PyCharm. Kodlarımızı hem daha kolay yazacak,
hem de çalıştırırken her aşamasını denetleyebileceğiz.
Onuncu bölu¨mde daha kapsamlı kaplumbağa grafikleri çizecek, tuş ve fare denetimi ile çalışmalarımızı interaktif
hale getireceğiz.
Sonraki bölu¨mlerde gelişmiş konuları (sınıflar, android sistemlerde Python örnekleri, vb) ele alacağız.
Python dilinin o kadar geniş bir kapsama alanı vardır ki, bu kitapta ele alabildiklerimiz ancak devasa bir buz dağının tepesindeki küçücük bir kar tanesi kadardır.Ama bu küçücük kar tanesi size Python diliyle neleri nasıl yapabileceğinizi örnekleyen temel ipuçlarını verir. Bunlar, hayal gücünüzü sayısal kodlamalara dönüştürecek kapıları açan anahtar desteleridir. Unutmayın, her büyük keşif, küçücük bir adımla başlar.
Bölüm sonunda yer alan ödevler ve sorularla bilginizi pekiştirirken kendinizi de sınamış olacaksınız.
Kitabımızın ilk bölu¨mu¨nde bilgisayarımıza nasıl Python kuracağımızı ele alacağız.
İkinci bölu¨mde Python diliyle nasıl hesaplamalar yapacağımızı, değişken kavramını, hatalarla karşılaşırsak neler
yapmamız gerektiğini göreceğiz.
Üçu¨ncu¨ bölu¨mu¨mu¨zde eğlenceye başlıyoruz: Kaplumbağa grafikleri.
Dördu¨ncu¨ bölu¨mde IDLE sistemini öğreneceğiz. IDLE ile kodlarımızı daha kolay yazabilecek, yazdıklarımızı
saklayabilecek ve gerektiğinde yeniden kullanabileceğiz. İlk oyunumuzu da bu bölu¨mde yazacağız.
Beşinci bölu¨mde kod satırlarının nasıl du¨zenleneceğini, girintilemeyi, kontrol döngu¨lerini ve fonksiyonları öğreneceğiz.
Altıncı bölu¨mde modu¨llerin ayrıntılarına gireceğiz.
Yedinci bölu¨mde veri tiplerini daha ayrıntılı bir şekilde ele alacağız.
Sekizinci bölu¨mde bir kelime tahmin oyunu geliştireceğiz.
Dokuzuncu bölu¨mde gelişmiş bir yazılım aracıyla tanışacağız: PyCharm. Kodlarımızı hem daha kolay yazacak,
hem de çalıştırırken her aşamasını denetleyebileceğiz.
Onuncu bölu¨mde daha kapsamlı kaplumbağa grafikleri çizecek, tuş ve fare denetimi ile çalışmalarımızı interaktif
hale getireceğiz.
Sonraki bölu¨mlerde gelişmiş konuları (sınıflar, android sistemlerde Python örnekleri, vb) ele alacağız.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
9 | 11,00 | 99,00 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
9 | 11,00 | 99,00 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
9 | 11,00 | 99,00 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
9 | 11,00 | 99,00 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
9 | 11,00 | 99,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.