9786053264224
534032
https://www.munzevikitabevi.com/din-felsefesi-acisindan-es-ari-gelen-ek-i-klasik-ve-cagdas-metinler-seckisi-5
Din Felsefesi Açısından Eş’ari Gelen-Ek-i Klasik ve Çağdaş Metinler Seçkisi 5
1214.65
Din felsefesi konularını ve sorunlarını esas alarak hazırlamakta olduğumuz derleme çalışmaların yeni mevkıfi Eş‘arî-lik oldu. Eş‘arî-lik, İslam düşüncesindeki gelen-ek-ler yelpazesi arasında her dönemde canlılığını koruma başarısını gösterebilmiş nadir bir gelen-ektir. Tabiatıyla gelen-ek kelimesinin bütün felsefî çağrışımlarını örnekleyen, sür-ekli bir tefekkür havzası özelliği taşımaktadır.
Bu yönüyle İslam düşüncesi araştırmacılarının, kelamcıların, tefsircilerin, fıkıhçıların, mezhepler tarihçilerinin ilgisiz kalamayacakları bir metin ortaya çıktı. Ayrıca, bu ciltte okurlar, Eş‘arî-liki yerleşik şarkiyâtçı jargonun ötesinde kavranmayı bekleyen güçlü bir felsefî damar olarak bulacaklar umudundayız. Genel felsefe okuru için, Eş‘arî-lik hakkında olan bu derlememizi bir tür “Hangi gelen-ek-ler-imiz vardı? Nereleri kopmuştu/koparılmıştı? Bu –ek-lere nasıl eklemlenebiliriz?...” ve benzeri türden soruların kısmî bir cevabı olarak da görmek mümkün.
İmam Eş‘arî'den Bâkıllânî'ye, Cüveynî'den Kadı Beyzâvî'ye, Taftazânî'den Devvânî'ye, Ali Kuşçu'dan Lârî'ye, Babanzade Ahmed Naim'den Mustafa Sabri Efendi'ye… Eş‘arîliği çok yönlü bir şekilde ve derinlemesine kavramak isteyen okurlar için, sahanın uzmanları akademisyenlerin katkılarıyla oluşmuş disiplinlerarası bir çalışma.
Bu yönüyle İslam düşüncesi araştırmacılarının, kelamcıların, tefsircilerin, fıkıhçıların, mezhepler tarihçilerinin ilgisiz kalamayacakları bir metin ortaya çıktı. Ayrıca, bu ciltte okurlar, Eş‘arî-liki yerleşik şarkiyâtçı jargonun ötesinde kavranmayı bekleyen güçlü bir felsefî damar olarak bulacaklar umudundayız. Genel felsefe okuru için, Eş‘arî-lik hakkında olan bu derlememizi bir tür “Hangi gelen-ek-ler-imiz vardı? Nereleri kopmuştu/koparılmıştı? Bu –ek-lere nasıl eklemlenebiliriz?...” ve benzeri türden soruların kısmî bir cevabı olarak da görmek mümkün.
İmam Eş‘arî'den Bâkıllânî'ye, Cüveynî'den Kadı Beyzâvî'ye, Taftazânî'den Devvânî'ye, Ali Kuşçu'dan Lârî'ye, Babanzade Ahmed Naim'den Mustafa Sabri Efendi'ye… Eş‘arîliği çok yönlü bir şekilde ve derinlemesine kavramak isteyen okurlar için, sahanın uzmanları akademisyenlerin katkılarıyla oluşmuş disiplinlerarası bir çalışma.
Din felsefesi konularını ve sorunlarını esas alarak hazırlamakta olduğumuz derleme çalışmaların yeni mevkıfi Eş‘arî-lik oldu. Eş‘arî-lik, İslam düşüncesindeki gelen-ek-ler yelpazesi arasında her dönemde canlılığını koruma başarısını gösterebilmiş nadir bir gelen-ektir. Tabiatıyla gelen-ek kelimesinin bütün felsefî çağrışımlarını örnekleyen, sür-ekli bir tefekkür havzası özelliği taşımaktadır.
Bu yönüyle İslam düşüncesi araştırmacılarının, kelamcıların, tefsircilerin, fıkıhçıların, mezhepler tarihçilerinin ilgisiz kalamayacakları bir metin ortaya çıktı. Ayrıca, bu ciltte okurlar, Eş‘arî-liki yerleşik şarkiyâtçı jargonun ötesinde kavranmayı bekleyen güçlü bir felsefî damar olarak bulacaklar umudundayız. Genel felsefe okuru için, Eş‘arî-lik hakkında olan bu derlememizi bir tür “Hangi gelen-ek-ler-imiz vardı? Nereleri kopmuştu/koparılmıştı? Bu –ek-lere nasıl eklemlenebiliriz?...” ve benzeri türden soruların kısmî bir cevabı olarak da görmek mümkün.
İmam Eş‘arî'den Bâkıllânî'ye, Cüveynî'den Kadı Beyzâvî'ye, Taftazânî'den Devvânî'ye, Ali Kuşçu'dan Lârî'ye, Babanzade Ahmed Naim'den Mustafa Sabri Efendi'ye… Eş‘arîliği çok yönlü bir şekilde ve derinlemesine kavramak isteyen okurlar için, sahanın uzmanları akademisyenlerin katkılarıyla oluşmuş disiplinlerarası bir çalışma.
Bu yönüyle İslam düşüncesi araştırmacılarının, kelamcıların, tefsircilerin, fıkıhçıların, mezhepler tarihçilerinin ilgisiz kalamayacakları bir metin ortaya çıktı. Ayrıca, bu ciltte okurlar, Eş‘arî-liki yerleşik şarkiyâtçı jargonun ötesinde kavranmayı bekleyen güçlü bir felsefî damar olarak bulacaklar umudundayız. Genel felsefe okuru için, Eş‘arî-lik hakkında olan bu derlememizi bir tür “Hangi gelen-ek-ler-imiz vardı? Nereleri kopmuştu/koparılmıştı? Bu –ek-lere nasıl eklemlenebiliriz?...” ve benzeri türden soruların kısmî bir cevabı olarak da görmek mümkün.
İmam Eş‘arî'den Bâkıllânî'ye, Cüveynî'den Kadı Beyzâvî'ye, Taftazânî'den Devvânî'ye, Ali Kuşçu'dan Lârî'ye, Babanzade Ahmed Naim'den Mustafa Sabri Efendi'ye… Eş‘arîliği çok yönlü bir şekilde ve derinlemesine kavramak isteyen okurlar için, sahanın uzmanları akademisyenlerin katkılarıyla oluşmuş disiplinlerarası bir çalışma.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 1.214,65 | 1.214,65 |
2 | 619,47 | 1.238,94 |
3 | 421,08 | 1.263,24 |
6 | 224,71 | 1.348,26 |
9 | 160,60 | 1.445,43 |
12 | 129,56 | 1.554,75 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 1.214,65 | 1.214,65 |
2 | 631,62 | 1.263,24 |
3 | 429,18 | 1.287,53 |
6 | 218,64 | 1.311,82 |
9 | 148,46 | 1.336,12 |
12 | - | - |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 1.214,65 | 1.214,65 |
2 | 631,62 | 1.263,24 |
3 | 429,18 | 1.287,53 |
6 | 218,64 | 1.311,82 |
9 | 148,46 | 1.336,12 |
12 | - | - |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 1.214,65 | 1.214,65 |
2 | 631,62 | 1.263,24 |
3 | 429,18 | 1.287,53 |
6 | 218,64 | 1.311,82 |
9 | 148,46 | 1.336,12 |
12 | - | - |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 1.214,65 | 1.214,65 |
2 | 631,62 | 1.263,24 |
3 | 429,18 | 1.287,53 |
6 | 218,64 | 1.311,82 |
9 | 148,46 | 1.336,12 |
12 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.