9786257460132
654176

https://www.munzevikitabevi.com/dusler-sahnesinde
Düşler Sahnesinde
300.00
Aşod Madatyan, Osmanlı İmparatorluğu'nun son çeyreğinde ve Cumhuriyet'in ilk kırk yılında tiyatro yaşantımızın tam merkezinde ve ön saflarında yer aldı. Gu¨llu¨ Agop'un Mardiros Mınakyan'a geçirdiği tiyatro bayrağını daha sonra o devraldı ve yirminci yu¨zyılın ortasına kadar taşıdı. Ermeni ve Tu¨rk sanatçılarla, farklı tiyatro topluluklarıyla, Daru¨lbedayi'yle ilişkileri, bir rejisör ve tiyatro insanı olarak yaptıkları, teori u¨zerine kafa yoran bir du¨şu¨nce insanı olarak yazıp çizdikleriyle, sahnelerimizde hoş bir seda bıraktı. Speku¨latif olmak pahasına akıl yu¨ru¨tmek gerekirse, Madatyan eğer Ermeni değil Tu¨rk olsaydı, tiyatromuzda dostu Muhsin Ertuğrul'a denk bir konumda olacağı teslim edilecektir. Sadece sahne tecru¨besi, yöneticiliği, girişimciliği değil, çağdaşlarının her fırsatta onayladığı teorik bilgisi de bu tespiti haklı çıkarır. Bu çalışma, Aşod Madatyan'ı, Meşrutiyet dönemindeki tiyatro faaliyetlerini, Mu¨tareke sahnelerindeki hareketliliği, Cumhuriyet'le gelen değişim ve dönu¨şu¨mleri, tiyatro tarihi çalışmalarında hiç ele alınmayan konuları siyasal ve sosyal gelişmelerin içine yerleştirerek ele alıyor. Nesim Ovadya İzrail, Du¨şler Sahnesi'nde perdenin dışında kalanları veya bırakılanları yeniden sahneye davet ederken, bizleri tiyatro tarihimiz u¨zerine bir kez daha du¨şu¨nmeye davet ediyor.
Aşod Madatyan, Osmanlı İmparatorluğu'nun son çeyreğinde ve Cumhuriyet'in ilk kırk yılında tiyatro yaşantımızın tam merkezinde ve ön saflarında yer aldı. Gu¨llu¨ Agop'un Mardiros Mınakyan'a geçirdiği tiyatro bayrağını daha sonra o devraldı ve yirminci yu¨zyılın ortasına kadar taşıdı. Ermeni ve Tu¨rk sanatçılarla, farklı tiyatro topluluklarıyla, Daru¨lbedayi'yle ilişkileri, bir rejisör ve tiyatro insanı olarak yaptıkları, teori u¨zerine kafa yoran bir du¨şu¨nce insanı olarak yazıp çizdikleriyle, sahnelerimizde hoş bir seda bıraktı. Speku¨latif olmak pahasına akıl yu¨ru¨tmek gerekirse, Madatyan eğer Ermeni değil Tu¨rk olsaydı, tiyatromuzda dostu Muhsin Ertuğrul'a denk bir konumda olacağı teslim edilecektir. Sadece sahne tecru¨besi, yöneticiliği, girişimciliği değil, çağdaşlarının her fırsatta onayladığı teorik bilgisi de bu tespiti haklı çıkarır. Bu çalışma, Aşod Madatyan'ı, Meşrutiyet dönemindeki tiyatro faaliyetlerini, Mu¨tareke sahnelerindeki hareketliliği, Cumhuriyet'le gelen değişim ve dönu¨şu¨mleri, tiyatro tarihi çalışmalarında hiç ele alınmayan konuları siyasal ve sosyal gelişmelerin içine yerleştirerek ele alıyor. Nesim Ovadya İzrail, Du¨şler Sahnesi'nde perdenin dışında kalanları veya bırakılanları yeniden sahneye davet ederken, bizleri tiyatro tarihimiz u¨zerine bir kez daha du¨şu¨nmeye davet ediyor.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 300,00 | 300,00 |
2 | 153,00 | 306,00 |
3 | 104,00 | 312,00 |
6 | 55,50 | 333,00 |
9 | 39,67 | 357,00 |
12 | 32,00 | 384,00 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 300,00 | 300,00 |
2 | 156,00 | 312,00 |
3 | 106,00 | 318,00 |
6 | 54,00 | 324,00 |
9 | 36,67 | 330,00 |
12 | - | - |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 300,00 | 300,00 |
2 | 156,00 | 312,00 |
3 | 106,00 | 318,00 |
6 | 54,00 | 324,00 |
9 | 36,67 | 330,00 |
12 | - | - |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 300,00 | 300,00 |
2 | 156,00 | 312,00 |
3 | 106,00 | 318,00 |
6 | 54,00 | 324,00 |
9 | 36,67 | 330,00 |
12 | - | - |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 300,00 | 300,00 |
2 | 156,00 | 312,00 |
3 | 106,00 | 318,00 |
6 | 54,00 | 324,00 |
9 | 36,67 | 330,00 |
12 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.