9786254414848
646213
https://www.munzevikitabevi.com/eglenmek-ciddiyet-ister
Eğlenmek Ciddiyet İster
72.00
SAHİP OLMA ARZUSUNDAN DENEYİMLEME ARZUSUNA EĞLENCE
Saçmalıklar çağı insanı için artık tek bir düşünceden söz edebiliriz: Eğleniyorum o halde varım! Çünkü bugün artık eğlenmek bir ihtiyaçtan da öte bir görevdir. Saçmalıklar çağında, iş eğlenceli olmayı amaçlar. Din eğlenceli olmayı amaçlar. Hatta savaş bile eğlenceli olmayı amaçlar.
Eğlenceye gıpta ile bakılır ve eğlenenler seküler kurtarılmışlardır. Farklı olmak için verilen sonsuz mücadelede eğlence züppeliği, özellikle statü ve para sahibi olmayanlar için yeni ve önemli bir stratejidir. Sosyal medyanın temel işlevlerinden biri de, insanları sürekli eğleniyormuş gibi göstermek, mış gibi hayatları beslemektir.
Peki gerçekte eğlence nedir? Neden pek çok insan ona büyük değer verir ve ateşli biçimde peşinden koşar?
Michael Foley, bu kitapta niçin diğer insanlar kadar “eğlenmediğinin” peşine düşüyor. Kendine özgü mizah anlayışı ile danstan sekse, politikadan dinlere kadar pek çok kavramı mercek altına alarak, eğlencenin –çoğu insanın düşündüğünün aksine– kolay, basit ya da belirli sınırları olan bir yapıdan daha çok, tanımlanması güç, karmaşık ve devamlı değişen bir doğası olduğunu ortaya koyuyor.
Saçmalıklar çağı insanı için artık tek bir düşünceden söz edebiliriz: Eğleniyorum o halde varım! Çünkü bugün artık eğlenmek bir ihtiyaçtan da öte bir görevdir. Saçmalıklar çağında, iş eğlenceli olmayı amaçlar. Din eğlenceli olmayı amaçlar. Hatta savaş bile eğlenceli olmayı amaçlar.
Eğlenceye gıpta ile bakılır ve eğlenenler seküler kurtarılmışlardır. Farklı olmak için verilen sonsuz mücadelede eğlence züppeliği, özellikle statü ve para sahibi olmayanlar için yeni ve önemli bir stratejidir. Sosyal medyanın temel işlevlerinden biri de, insanları sürekli eğleniyormuş gibi göstermek, mış gibi hayatları beslemektir.
Peki gerçekte eğlence nedir? Neden pek çok insan ona büyük değer verir ve ateşli biçimde peşinden koşar?
Michael Foley, bu kitapta niçin diğer insanlar kadar “eğlenmediğinin” peşine düşüyor. Kendine özgü mizah anlayışı ile danstan sekse, politikadan dinlere kadar pek çok kavramı mercek altına alarak, eğlencenin –çoğu insanın düşündüğünün aksine– kolay, basit ya da belirli sınırları olan bir yapıdan daha çok, tanımlanması güç, karmaşık ve devamlı değişen bir doğası olduğunu ortaya koyuyor.
SAHİP OLMA ARZUSUNDAN DENEYİMLEME ARZUSUNA EĞLENCE
Saçmalıklar çağı insanı için artık tek bir düşünceden söz edebiliriz: Eğleniyorum o halde varım! Çünkü bugün artık eğlenmek bir ihtiyaçtan da öte bir görevdir. Saçmalıklar çağında, iş eğlenceli olmayı amaçlar. Din eğlenceli olmayı amaçlar. Hatta savaş bile eğlenceli olmayı amaçlar.
Eğlenceye gıpta ile bakılır ve eğlenenler seküler kurtarılmışlardır. Farklı olmak için verilen sonsuz mücadelede eğlence züppeliği, özellikle statü ve para sahibi olmayanlar için yeni ve önemli bir stratejidir. Sosyal medyanın temel işlevlerinden biri de, insanları sürekli eğleniyormuş gibi göstermek, mış gibi hayatları beslemektir.
Peki gerçekte eğlence nedir? Neden pek çok insan ona büyük değer verir ve ateşli biçimde peşinden koşar?
Michael Foley, bu kitapta niçin diğer insanlar kadar “eğlenmediğinin” peşine düşüyor. Kendine özgü mizah anlayışı ile danstan sekse, politikadan dinlere kadar pek çok kavramı mercek altına alarak, eğlencenin –çoğu insanın düşündüğünün aksine– kolay, basit ya da belirli sınırları olan bir yapıdan daha çok, tanımlanması güç, karmaşık ve devamlı değişen bir doğası olduğunu ortaya koyuyor.
Saçmalıklar çağı insanı için artık tek bir düşünceden söz edebiliriz: Eğleniyorum o halde varım! Çünkü bugün artık eğlenmek bir ihtiyaçtan da öte bir görevdir. Saçmalıklar çağında, iş eğlenceli olmayı amaçlar. Din eğlenceli olmayı amaçlar. Hatta savaş bile eğlenceli olmayı amaçlar.
Eğlenceye gıpta ile bakılır ve eğlenenler seküler kurtarılmışlardır. Farklı olmak için verilen sonsuz mücadelede eğlence züppeliği, özellikle statü ve para sahibi olmayanlar için yeni ve önemli bir stratejidir. Sosyal medyanın temel işlevlerinden biri de, insanları sürekli eğleniyormuş gibi göstermek, mış gibi hayatları beslemektir.
Peki gerçekte eğlence nedir? Neden pek çok insan ona büyük değer verir ve ateşli biçimde peşinden koşar?
Michael Foley, bu kitapta niçin diğer insanlar kadar “eğlenmediğinin” peşine düşüyor. Kendine özgü mizah anlayışı ile danstan sekse, politikadan dinlere kadar pek çok kavramı mercek altına alarak, eğlencenin –çoğu insanın düşündüğünün aksine– kolay, basit ya da belirli sınırları olan bir yapıdan daha çok, tanımlanması güç, karmaşık ve devamlı değişen bir doğası olduğunu ortaya koyuyor.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 72,00 | 72,00 |
2 | 37,44 | 74,88 |
3 | 25,44 | 76,32 |
6 | 12,96 | 77,76 |
9 | 8,80 | 79,20 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 72,00 | 72,00 |
2 | 37,44 | 74,88 |
3 | 25,44 | 76,32 |
6 | 12,96 | 77,76 |
9 | 8,80 | 79,20 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 72,00 | 72,00 |
2 | 37,44 | 74,88 |
3 | 25,44 | 76,32 |
6 | 12,96 | 77,76 |
9 | 8,80 | 79,20 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 72,00 | 72,00 |
2 | 37,44 | 74,88 |
3 | 25,44 | 76,32 |
6 | 12,96 | 77,76 |
9 | 8,80 | 79,20 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 72,00 | 72,00 |
2 | 37,44 | 74,88 |
3 | 25,44 | 76,32 |
6 | 12,96 | 77,76 |
9 | 8,80 | 79,20 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.