9786254491740
545850
https://www.munzevikitabevi.com/evliligin-estetik-gecerliligi
Evliliğin Estetik Geçerliliği
89.25
“Evlilik bir karakter okuludur, insan karakterini yüceltmek ve eğitmek için evlenir.”
Kierkegaard Ya/Ya da'nın bir bölümünü oluşturan Evliliğin Estetik Geçerliliği'nde evliliğin erotik aşk üzerindeki üstünlüğüne odaklanıyor. Filozofa göre, yaşam deneyiminin üç evresi vardır: estetik, etik ve dinsel. Estetik evreyi dünyevi zevkler oluşturur; bu evredeki estetler bencil, güvenilmez ve geçici zevklerin avucunda yaşarlar. Ancak etik bir yaşam estetik yaşama, evlilik de salt erotik aşka tercih edilmelidir. Kierkegaard “Evliliğin tözü erotik aşktır” der; yani evlilik aşkı bitirmediği gibi, onu kendinde içerir.
Kierkegaard'un baştan çıkarıcısı Johannes'e yargıç Wilhelm'in ağzından yazılan, cevap niteliğindeki bu metin, evliliği odak noktasına alırken aynı zamanda filozofun etik anlayışını da okura sunuyor.
Kierkegaard Ya/Ya da'nın bir bölümünü oluşturan Evliliğin Estetik Geçerliliği'nde evliliğin erotik aşk üzerindeki üstünlüğüne odaklanıyor. Filozofa göre, yaşam deneyiminin üç evresi vardır: estetik, etik ve dinsel. Estetik evreyi dünyevi zevkler oluşturur; bu evredeki estetler bencil, güvenilmez ve geçici zevklerin avucunda yaşarlar. Ancak etik bir yaşam estetik yaşama, evlilik de salt erotik aşka tercih edilmelidir. Kierkegaard “Evliliğin tözü erotik aşktır” der; yani evlilik aşkı bitirmediği gibi, onu kendinde içerir.
Kierkegaard'un baştan çıkarıcısı Johannes'e yargıç Wilhelm'in ağzından yazılan, cevap niteliğindeki bu metin, evliliği odak noktasına alırken aynı zamanda filozofun etik anlayışını da okura sunuyor.
“Evlilik bir karakter okuludur, insan karakterini yüceltmek ve eğitmek için evlenir.”
Kierkegaard Ya/Ya da'nın bir bölümünü oluşturan Evliliğin Estetik Geçerliliği'nde evliliğin erotik aşk üzerindeki üstünlüğüne odaklanıyor. Filozofa göre, yaşam deneyiminin üç evresi vardır: estetik, etik ve dinsel. Estetik evreyi dünyevi zevkler oluşturur; bu evredeki estetler bencil, güvenilmez ve geçici zevklerin avucunda yaşarlar. Ancak etik bir yaşam estetik yaşama, evlilik de salt erotik aşka tercih edilmelidir. Kierkegaard “Evliliğin tözü erotik aşktır” der; yani evlilik aşkı bitirmediği gibi, onu kendinde içerir.
Kierkegaard'un baştan çıkarıcısı Johannes'e yargıç Wilhelm'in ağzından yazılan, cevap niteliğindeki bu metin, evliliği odak noktasına alırken aynı zamanda filozofun etik anlayışını da okura sunuyor.
Kierkegaard Ya/Ya da'nın bir bölümünü oluşturan Evliliğin Estetik Geçerliliği'nde evliliğin erotik aşk üzerindeki üstünlüğüne odaklanıyor. Filozofa göre, yaşam deneyiminin üç evresi vardır: estetik, etik ve dinsel. Estetik evreyi dünyevi zevkler oluşturur; bu evredeki estetler bencil, güvenilmez ve geçici zevklerin avucunda yaşarlar. Ancak etik bir yaşam estetik yaşama, evlilik de salt erotik aşka tercih edilmelidir. Kierkegaard “Evliliğin tözü erotik aşktır” der; yani evlilik aşkı bitirmediği gibi, onu kendinde içerir.
Kierkegaard'un baştan çıkarıcısı Johannes'e yargıç Wilhelm'in ağzından yazılan, cevap niteliğindeki bu metin, evliliği odak noktasına alırken aynı zamanda filozofun etik anlayışını da okura sunuyor.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 89,25 | 89,25 |
2 | 46,41 | 92,82 |
3 | 31,54 | 94,61 |
6 | 16,07 | 96,39 |
9 | 10,91 | 98,18 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 89,25 | 89,25 |
2 | 46,41 | 92,82 |
3 | 31,54 | 94,61 |
6 | 16,07 | 96,39 |
9 | 10,91 | 98,18 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 89,25 | 89,25 |
2 | 46,41 | 92,82 |
3 | 31,54 | 94,61 |
6 | 16,07 | 96,39 |
9 | 10,91 | 98,18 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 89,25 | 89,25 |
2 | 46,41 | 92,82 |
3 | 31,54 | 94,61 |
6 | 16,07 | 96,39 |
9 | 10,91 | 98,18 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 89,25 | 89,25 |
2 | 46,41 | 92,82 |
3 | 31,54 | 94,61 |
6 | 16,07 | 96,39 |
9 | 10,91 | 98,18 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.