9786055063900
491214
https://www.munzevikitabevi.com/genel-edebiyat-bilimi-1
Genel Edebiyat Bilimi
25.60
Zamana ve mekâna aidiyeti içinde dilin bireysellesmesi yoluyla hayat ancak seylerin birbiriyle iliskisi içinde, yani yasanti iliskilerinden hareketle anlasilir. Edebî-estetik yaratma ve anlam süreci içinde, yeniden kurgulanmis yasantilar sayesinde belirsizin dünyasi, varolusun imkânlari insanligin önünde açilir. Böylece kisi, kelimelere degil, varligin ta kendisine nüfuz eder.Edebiyat bu olusu, varligi yasamak, temasa etmek için bir araçtir. Dünyayi algilama ve bilme tarzlarimizin degismesine göre pek çok kez degisime ugrayan edebi formlar, tarzlar, diller ve üsluplar bu yasantilarin içerigi, özü hakkinda birtakim hakikatleri sezdirirler. Kisi gerçekligin hem simdi ve buradaki hem de öncesiz ve sonrasiz bir zamandaki sabit imgelerine, motiflerine, biçimlerine bu sayede temas eder.Iste Genel Edebiyat Bilimi estetik ve poetik boyutlari ihmal etmeden bütün bu edebî yaratma ve anlama süreçlerine nüfuz etmek üzere zamanin bilimsel ve teknik ruhuna uygun olarak tesekkül etmis bir çalisma alanidir. Üslup ve metin çözümlemelerinden edebiyat estetigine, edebiyat biliminin temel problemlerinden edebiyat akimlarina ve kuramlarina, tarihsel gelisimi içinde diger disiplinlerle olan iliskilere ve Dogu'nun ve Bati'nin klasikleri ile ulusal edebiyatlarin birbirleri üzerindeki etkilesimlerine kadar edebiyat hakkinda genel bilgileri içeren bu son derece toparlayici ve yetkin çalismasiyla Gürsel Aytaç, dil ve anlatilarda vücut bulan kurgusal gerçekligin arka planina dair görüs ve tartismalari okuyucunun dikkatine sunuyor.
Zamana ve mekâna aidiyeti içinde dilin bireysellesmesi yoluyla hayat ancak seylerin birbiriyle iliskisi içinde, yani yasanti iliskilerinden hareketle anlasilir. Edebî-estetik yaratma ve anlam süreci içinde, yeniden kurgulanmis yasantilar sayesinde belirsizin dünyasi, varolusun imkânlari insanligin önünde açilir. Böylece kisi, kelimelere degil, varligin ta kendisine nüfuz eder.Edebiyat bu olusu, varligi yasamak, temasa etmek için bir araçtir. Dünyayi algilama ve bilme tarzlarimizin degismesine göre pek çok kez degisime ugrayan edebi formlar, tarzlar, diller ve üsluplar bu yasantilarin içerigi, özü hakkinda birtakim hakikatleri sezdirirler. Kisi gerçekligin hem simdi ve buradaki hem de öncesiz ve sonrasiz bir zamandaki sabit imgelerine, motiflerine, biçimlerine bu sayede temas eder.Iste Genel Edebiyat Bilimi estetik ve poetik boyutlari ihmal etmeden bütün bu edebî yaratma ve anlama süreçlerine nüfuz etmek üzere zamanin bilimsel ve teknik ruhuna uygun olarak tesekkül etmis bir çalisma alanidir. Üslup ve metin çözümlemelerinden edebiyat estetigine, edebiyat biliminin temel problemlerinden edebiyat akimlarina ve kuramlarina, tarihsel gelisimi içinde diger disiplinlerle olan iliskilere ve Dogu'nun ve Bati'nin klasikleri ile ulusal edebiyatlarin birbirleri üzerindeki etkilesimlerine kadar edebiyat hakkinda genel bilgileri içeren bu son derece toparlayici ve yetkin çalismasiyla Gürsel Aytaç, dil ve anlatilarda vücut bulan kurgusal gerçekligin arka planina dair görüs ve tartismalari okuyucunun dikkatine sunuyor.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 25,60 | 25,60 |
2 | 13,31 | 26,62 |
3 | 9,05 | 27,14 |
6 | 4,61 | 27,65 |
9 | 3,13 | 28,16 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 25,60 | 25,60 |
2 | 13,31 | 26,62 |
3 | 9,05 | 27,14 |
6 | 4,61 | 27,65 |
9 | 3,13 | 28,16 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 25,60 | 25,60 |
2 | 13,31 | 26,62 |
3 | 9,05 | 27,14 |
6 | 4,61 | 27,65 |
9 | 3,13 | 28,16 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 25,60 | 25,60 |
2 | 13,31 | 26,62 |
3 | 9,05 | 27,14 |
6 | 4,61 | 27,65 |
9 | 3,13 | 28,16 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 25,60 | 25,60 |
2 | 13,31 | 26,62 |
3 | 9,05 | 27,14 |
6 | 4,61 | 27,65 |
9 | 3,13 | 28,16 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.