9789750850769
638516
https://www.munzevikitabevi.com/gorunurde-hicbir-sey-yok-modern-klasikler
Görünürde Hiçbir Şey Yok - Modern Klasikler
77.00
Yıl 1943. Orta Atlantik'te sürüklenen bir şişme botta, savaş alanındaki çarpışmadan hayatta kalan iki asker: Batan Alman denizaltısının deniz eri “Öteki” ile düşen Amerikan askeri uçağının pilotu “Tek Kollu”. Az öncesine dek düşman olan bu iki adam okyanusun ortasında kader ortağına dönüşür. Ağır yaralı pilot üçüncü günde ölür; Alman deniz eri susuzluktan ölmek üzeredir.
Jens Rehn'in Türkçeye çevrilen ilk kitabı GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK (1954) ana konusu çerçevesinde, Beckett'in GODOT'YU BEKLERKEN (1952) oyunu ve Hemingway'in YAŞLI ADAM VE DENİZ (1952) romanıyla ortak yazınsal-felsefi çağrışımlar içeren; anlatı, dil ve biçem açısından varoluşsal deneyimle kendi rotasını çizen, sarsıcı bir ilk roman. Duygusallıktan ve yalancı coşkudan arındırılmış, nesnel bir yazını ve yalınlığı pusula edinen Gruppe der Zwölf'ün (On İkiler Grubu) ilkelerine bağlı kalarak “buz gibi” bir gerçekçiliğe ulaşan bu varoluşçu mesel, Jens Rehn'in II. Dünya Savaşı'nda denizaltı subayı olarak yaşadığı olayı merkezine alıyor.
Görünürde Hiçbir Şey Yok: Yoksunluğun denizinde, güneş ve su ile resmedilen yaratılış mitini apokalips imgesiyle tersyüz ediyor.
GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK kitabını unutmamalıyız, unutamayız. Bu kitap aynı anda iki şeydir – tarihsel ve sanatsal bir belge.- Marcel Reich-Ranicki
Bu kısa roman geride bırakılan savaşın en önemli epik belgelerinden biri. Korlaşmış, sertleşmiş, acımasız bir kesinlikle, sanki bir hançerle yazılmış gibi. -Siegfried Lenz
Asice, kinik, dâhiyane. -Gottfried Benn
GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK Albert Camus'nün YABANCI'sı, Jean-Paul Sartre'ın BULANTI'sı ya da Samuel Beckett'in GODOT'YU BEKLERKEN'i ile sıralanan, derinden varoluşçu edebiyata ait bir eser. -Deutschlandfunk
Jens Rehn'in Türkçeye çevrilen ilk kitabı GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK (1954) ana konusu çerçevesinde, Beckett'in GODOT'YU BEKLERKEN (1952) oyunu ve Hemingway'in YAŞLI ADAM VE DENİZ (1952) romanıyla ortak yazınsal-felsefi çağrışımlar içeren; anlatı, dil ve biçem açısından varoluşsal deneyimle kendi rotasını çizen, sarsıcı bir ilk roman. Duygusallıktan ve yalancı coşkudan arındırılmış, nesnel bir yazını ve yalınlığı pusula edinen Gruppe der Zwölf'ün (On İkiler Grubu) ilkelerine bağlı kalarak “buz gibi” bir gerçekçiliğe ulaşan bu varoluşçu mesel, Jens Rehn'in II. Dünya Savaşı'nda denizaltı subayı olarak yaşadığı olayı merkezine alıyor.
Görünürde Hiçbir Şey Yok: Yoksunluğun denizinde, güneş ve su ile resmedilen yaratılış mitini apokalips imgesiyle tersyüz ediyor.
GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK kitabını unutmamalıyız, unutamayız. Bu kitap aynı anda iki şeydir – tarihsel ve sanatsal bir belge.- Marcel Reich-Ranicki
Bu kısa roman geride bırakılan savaşın en önemli epik belgelerinden biri. Korlaşmış, sertleşmiş, acımasız bir kesinlikle, sanki bir hançerle yazılmış gibi. -Siegfried Lenz
Asice, kinik, dâhiyane. -Gottfried Benn
GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK Albert Camus'nün YABANCI'sı, Jean-Paul Sartre'ın BULANTI'sı ya da Samuel Beckett'in GODOT'YU BEKLERKEN'i ile sıralanan, derinden varoluşçu edebiyata ait bir eser. -Deutschlandfunk
Yıl 1943. Orta Atlantik'te sürüklenen bir şişme botta, savaş alanındaki çarpışmadan hayatta kalan iki asker: Batan Alman denizaltısının deniz eri “Öteki” ile düşen Amerikan askeri uçağının pilotu “Tek Kollu”. Az öncesine dek düşman olan bu iki adam okyanusun ortasında kader ortağına dönüşür. Ağır yaralı pilot üçüncü günde ölür; Alman deniz eri susuzluktan ölmek üzeredir.
Jens Rehn'in Türkçeye çevrilen ilk kitabı GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK (1954) ana konusu çerçevesinde, Beckett'in GODOT'YU BEKLERKEN (1952) oyunu ve Hemingway'in YAŞLI ADAM VE DENİZ (1952) romanıyla ortak yazınsal-felsefi çağrışımlar içeren; anlatı, dil ve biçem açısından varoluşsal deneyimle kendi rotasını çizen, sarsıcı bir ilk roman. Duygusallıktan ve yalancı coşkudan arındırılmış, nesnel bir yazını ve yalınlığı pusula edinen Gruppe der Zwölf'ün (On İkiler Grubu) ilkelerine bağlı kalarak “buz gibi” bir gerçekçiliğe ulaşan bu varoluşçu mesel, Jens Rehn'in II. Dünya Savaşı'nda denizaltı subayı olarak yaşadığı olayı merkezine alıyor.
Görünürde Hiçbir Şey Yok: Yoksunluğun denizinde, güneş ve su ile resmedilen yaratılış mitini apokalips imgesiyle tersyüz ediyor.
GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK kitabını unutmamalıyız, unutamayız. Bu kitap aynı anda iki şeydir – tarihsel ve sanatsal bir belge.- Marcel Reich-Ranicki
Bu kısa roman geride bırakılan savaşın en önemli epik belgelerinden biri. Korlaşmış, sertleşmiş, acımasız bir kesinlikle, sanki bir hançerle yazılmış gibi. -Siegfried Lenz
Asice, kinik, dâhiyane. -Gottfried Benn
GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK Albert Camus'nün YABANCI'sı, Jean-Paul Sartre'ın BULANTI'sı ya da Samuel Beckett'in GODOT'YU BEKLERKEN'i ile sıralanan, derinden varoluşçu edebiyata ait bir eser. -Deutschlandfunk
Jens Rehn'in Türkçeye çevrilen ilk kitabı GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK (1954) ana konusu çerçevesinde, Beckett'in GODOT'YU BEKLERKEN (1952) oyunu ve Hemingway'in YAŞLI ADAM VE DENİZ (1952) romanıyla ortak yazınsal-felsefi çağrışımlar içeren; anlatı, dil ve biçem açısından varoluşsal deneyimle kendi rotasını çizen, sarsıcı bir ilk roman. Duygusallıktan ve yalancı coşkudan arındırılmış, nesnel bir yazını ve yalınlığı pusula edinen Gruppe der Zwölf'ün (On İkiler Grubu) ilkelerine bağlı kalarak “buz gibi” bir gerçekçiliğe ulaşan bu varoluşçu mesel, Jens Rehn'in II. Dünya Savaşı'nda denizaltı subayı olarak yaşadığı olayı merkezine alıyor.
Görünürde Hiçbir Şey Yok: Yoksunluğun denizinde, güneş ve su ile resmedilen yaratılış mitini apokalips imgesiyle tersyüz ediyor.
GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK kitabını unutmamalıyız, unutamayız. Bu kitap aynı anda iki şeydir – tarihsel ve sanatsal bir belge.- Marcel Reich-Ranicki
Bu kısa roman geride bırakılan savaşın en önemli epik belgelerinden biri. Korlaşmış, sertleşmiş, acımasız bir kesinlikle, sanki bir hançerle yazılmış gibi. -Siegfried Lenz
Asice, kinik, dâhiyane. -Gottfried Benn
GÖRÜNÜRDE HİÇBİR ŞEY YOK Albert Camus'nün YABANCI'sı, Jean-Paul Sartre'ın BULANTI'sı ya da Samuel Beckett'in GODOT'YU BEKLERKEN'i ile sıralanan, derinden varoluşçu edebiyata ait bir eser. -Deutschlandfunk
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 77,00 | 77,00 |
2 | 40,04 | 80,08 |
3 | 27,21 | 81,62 |
6 | 13,86 | 83,16 |
9 | 9,41 | 84,70 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 77,00 | 77,00 |
2 | 40,04 | 80,08 |
3 | 27,21 | 81,62 |
6 | 13,86 | 83,16 |
9 | 9,41 | 84,70 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 77,00 | 77,00 |
2 | 40,04 | 80,08 |
3 | 27,21 | 81,62 |
6 | 13,86 | 83,16 |
9 | 9,41 | 84,70 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 77,00 | 77,00 |
2 | 40,04 | 80,08 |
3 | 27,21 | 81,62 |
6 | 13,86 | 83,16 |
9 | 9,41 | 84,70 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 77,00 | 77,00 |
2 | 40,04 | 80,08 |
3 | 27,21 | 81,62 |
6 | 13,86 | 83,16 |
9 | 9,41 | 84,70 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.