9786054042722
449100
https://www.munzevikitabevi.com/guzelin-1001-yuzu-tevhid-sanatcisinin-icinde
Güzelin 1001 Yüzü Tevhid Sanatçısının İçinde
380.00
Gerçekanlamdagüzel O'dur ve güzellik O'na ait. O'nun güzeli sevmesi, güzelin sevilecek bir deger olmasi,bizekendi ‘güzel'lerimiziifade etme sorumlulugu yüklüyor.Insanin yaratilisi ask üzere oldugundan, güzellesme serüvenimizin her asamasi, O'nunask sanatinianlama ve anlamlandirma çabasidir biraz da.
Bunu tahayyül ederek eserlerini icra eden sanatçilar, kendi ifade biçimlerinibelli bir edep, belli hudutlar çerçevesinde ve belli bir yalinlik ve derinlik içinde olusturmayi basarmis ‘tevhidsanatçilari'dirbana göre. Onlarin her birinin ille ayni inançtan, ayni cografyadangelmesigerekmiyor. Bu yüzden tirnak içinde kullanmaya gayret ettim bu tanimimi.
Verdigim örnekler arasindaErice'ninveyaMajidi'ninfilmleride yer aldi,Giacometti'ninheykelleri,Balthus'untablolari da,Firdevsî'nin,Sebüsterî'nin,Yunus Emre'nin,IbnArabi'nin, Seyh Galip'in sözleri de. Hafiz Osman'in, Turgut Cansever'in, Erol Akyavas'in ya da Sezai Karakoç'un, Tanpinar'ineserleri kadar, Dostoyevski'nin,Bachmann'in,YukioMisima'nin,Rilke'nin, MilanKundera'nineserleri de söz konusu edildi.TuranKoç'danMustafaTatci'ya, Jean Paul Sartre'danTitusBurckhardt'a, Kemal Tahir'den Besir Ayvazoglu'na, AdamPhillips'denMarcAuge'ye, NiyaziMisri'denFuzulî'ye, Malik Aksel'den Sami Baydar'a...‘Tevhidsanatçilari' hangi mesrepten olurlarsa olsun,ilhâmi‘kaynagindan' çektiklerinin az ya da çok suurundadirlar bana göre. Hayret ve hayranligimi arttirirlar hep.
Hakikat; bir yüz. Celâli ve cemâli bir arada; Güzel'in yüzü. Ne varsa Güzel'e ait. Gayri yok. Insanda birlesen her sey O'nun güzel sanati. Bunu icra eden, çogaltan, paylasan, tüketen, yagmalayan, ifade eden, yansitan herkesle Güzel yeni bir veçheye bürünüyor.
Bunu tahayyül ederek eserlerini icra eden sanatçilar, kendi ifade biçimlerinibelli bir edep, belli hudutlar çerçevesinde ve belli bir yalinlik ve derinlik içinde olusturmayi basarmis ‘tevhidsanatçilari'dirbana göre. Onlarin her birinin ille ayni inançtan, ayni cografyadangelmesigerekmiyor. Bu yüzden tirnak içinde kullanmaya gayret ettim bu tanimimi.
Verdigim örnekler arasindaErice'ninveyaMajidi'ninfilmleride yer aldi,Giacometti'ninheykelleri,Balthus'untablolari da,Firdevsî'nin,Sebüsterî'nin,Yunus Emre'nin,IbnArabi'nin, Seyh Galip'in sözleri de. Hafiz Osman'in, Turgut Cansever'in, Erol Akyavas'in ya da Sezai Karakoç'un, Tanpinar'ineserleri kadar, Dostoyevski'nin,Bachmann'in,YukioMisima'nin,Rilke'nin, MilanKundera'nineserleri de söz konusu edildi.TuranKoç'danMustafaTatci'ya, Jean Paul Sartre'danTitusBurckhardt'a, Kemal Tahir'den Besir Ayvazoglu'na, AdamPhillips'denMarcAuge'ye, NiyaziMisri'denFuzulî'ye, Malik Aksel'den Sami Baydar'a...‘Tevhidsanatçilari' hangi mesrepten olurlarsa olsun,ilhâmi‘kaynagindan' çektiklerinin az ya da çok suurundadirlar bana göre. Hayret ve hayranligimi arttirirlar hep.
Hakikat; bir yüz. Celâli ve cemâli bir arada; Güzel'in yüzü. Ne varsa Güzel'e ait. Gayri yok. Insanda birlesen her sey O'nun güzel sanati. Bunu icra eden, çogaltan, paylasan, tüketen, yagmalayan, ifade eden, yansitan herkesle Güzel yeni bir veçheye bürünüyor.
Gerçekanlamdagüzel O'dur ve güzellik O'na ait. O'nun güzeli sevmesi, güzelin sevilecek bir deger olmasi,bizekendi ‘güzel'lerimiziifade etme sorumlulugu yüklüyor.Insanin yaratilisi ask üzere oldugundan, güzellesme serüvenimizin her asamasi, O'nunask sanatinianlama ve anlamlandirma çabasidir biraz da.
Bunu tahayyül ederek eserlerini icra eden sanatçilar, kendi ifade biçimlerinibelli bir edep, belli hudutlar çerçevesinde ve belli bir yalinlik ve derinlik içinde olusturmayi basarmis ‘tevhidsanatçilari'dirbana göre. Onlarin her birinin ille ayni inançtan, ayni cografyadangelmesigerekmiyor. Bu yüzden tirnak içinde kullanmaya gayret ettim bu tanimimi.
Verdigim örnekler arasindaErice'ninveyaMajidi'ninfilmleride yer aldi,Giacometti'ninheykelleri,Balthus'untablolari da,Firdevsî'nin,Sebüsterî'nin,Yunus Emre'nin,IbnArabi'nin, Seyh Galip'in sözleri de. Hafiz Osman'in, Turgut Cansever'in, Erol Akyavas'in ya da Sezai Karakoç'un, Tanpinar'ineserleri kadar, Dostoyevski'nin,Bachmann'in,YukioMisima'nin,Rilke'nin, MilanKundera'nineserleri de söz konusu edildi.TuranKoç'danMustafaTatci'ya, Jean Paul Sartre'danTitusBurckhardt'a, Kemal Tahir'den Besir Ayvazoglu'na, AdamPhillips'denMarcAuge'ye, NiyaziMisri'denFuzulî'ye, Malik Aksel'den Sami Baydar'a...‘Tevhidsanatçilari' hangi mesrepten olurlarsa olsun,ilhâmi‘kaynagindan' çektiklerinin az ya da çok suurundadirlar bana göre. Hayret ve hayranligimi arttirirlar hep.
Hakikat; bir yüz. Celâli ve cemâli bir arada; Güzel'in yüzü. Ne varsa Güzel'e ait. Gayri yok. Insanda birlesen her sey O'nun güzel sanati. Bunu icra eden, çogaltan, paylasan, tüketen, yagmalayan, ifade eden, yansitan herkesle Güzel yeni bir veçheye bürünüyor.
Bunu tahayyül ederek eserlerini icra eden sanatçilar, kendi ifade biçimlerinibelli bir edep, belli hudutlar çerçevesinde ve belli bir yalinlik ve derinlik içinde olusturmayi basarmis ‘tevhidsanatçilari'dirbana göre. Onlarin her birinin ille ayni inançtan, ayni cografyadangelmesigerekmiyor. Bu yüzden tirnak içinde kullanmaya gayret ettim bu tanimimi.
Verdigim örnekler arasindaErice'ninveyaMajidi'ninfilmleride yer aldi,Giacometti'ninheykelleri,Balthus'untablolari da,Firdevsî'nin,Sebüsterî'nin,Yunus Emre'nin,IbnArabi'nin, Seyh Galip'in sözleri de. Hafiz Osman'in, Turgut Cansever'in, Erol Akyavas'in ya da Sezai Karakoç'un, Tanpinar'ineserleri kadar, Dostoyevski'nin,Bachmann'in,YukioMisima'nin,Rilke'nin, MilanKundera'nineserleri de söz konusu edildi.TuranKoç'danMustafaTatci'ya, Jean Paul Sartre'danTitusBurckhardt'a, Kemal Tahir'den Besir Ayvazoglu'na, AdamPhillips'denMarcAuge'ye, NiyaziMisri'denFuzulî'ye, Malik Aksel'den Sami Baydar'a...‘Tevhidsanatçilari' hangi mesrepten olurlarsa olsun,ilhâmi‘kaynagindan' çektiklerinin az ya da çok suurundadirlar bana göre. Hayret ve hayranligimi arttirirlar hep.
Hakikat; bir yüz. Celâli ve cemâli bir arada; Güzel'in yüzü. Ne varsa Güzel'e ait. Gayri yok. Insanda birlesen her sey O'nun güzel sanati. Bunu icra eden, çogaltan, paylasan, tüketen, yagmalayan, ifade eden, yansitan herkesle Güzel yeni bir veçheye bürünüyor.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 380,00 | 380,00 |
2 | 197,60 | 395,20 |
3 | 134,27 | 402,80 |
6 | 68,40 | 410,40 |
9 | 46,44 | 418,00 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 380,00 | 380,00 |
2 | 197,60 | 395,20 |
3 | 134,27 | 402,80 |
6 | 68,40 | 410,40 |
9 | 46,44 | 418,00 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 380,00 | 380,00 |
2 | 197,60 | 395,20 |
3 | 134,27 | 402,80 |
6 | 68,40 | 410,40 |
9 | 46,44 | 418,00 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 380,00 | 380,00 |
2 | 197,60 | 395,20 |
3 | 134,27 | 402,80 |
6 | 68,40 | 410,40 |
9 | 46,44 | 418,00 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 380,00 | 380,00 |
2 | 197,60 | 395,20 |
3 | 134,27 | 402,80 |
6 | 68,40 | 410,40 |
9 | 46,44 | 418,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.