9786059559027
582307
https://www.munzevikitabevi.com/hallac-i-mansur-menakibnamesi-1
Hallac-ı Mansur Menakıbnamesi
220.00
“Şöyle diyordu aşk şehîdi:
Çağıran ben miyim, yoksa sen misin?
Benden mi çıkan feryâd, senden mi?”
*
Hallac-ı Mansûr, Bağdat ve çevresinde yaşamasına rağmen Arap ve İran edebiyatından ziyade Türk Edebiyatında ele alınmış, sevilmiş ve benimsenmiş erenler gözdesi bir aşk şehîdidir. Elinizdeki çeviri metnini okuyacağınız Hallac-ı Mansûr Menakıpnâmesi'nin de geniş bir muhitte okunmasından da bu anlaşılmaktadır. Niyazî-i Kadîm'in "Hallac-ı Mansûr"u, Eski Türkiye Türkçesiyle yazılan ilk manzûm ve tasavvufi menakıpnamelerimizden birisidir. Bu eser, Attar'ın Tezkire'sindeki bilgilerin manzum bir yorumudur. Bu eserde ayrıca Hallac araştırmalarına katkıda bulunmak için Abdülkadir Geylanî, İbrahim Has ve Tahirü'l-Mevlevî Hazretlerinden üç metin daha ilave edilerek eser zenginleştirilmiştir.
*
Nihayet Ene'l-Hak sırrının bir dava değil bir mana olduğunu, Hak'ta seyrettiğini kanıyla yazarak ispat edip gitti Hallac. Ve dedi ki:
Görünce Rabbimi gönül gözüyle Sordum: Kimsin ey sen? Dedi: Senim ben!
Elinizdeki metin bu aşk şehîdinin ve ene'l-Hak sırrının bir yorumudur, vesselam.
Hallac-i Mansur Menakibnamesi , askin kanli tarihinin manzum bir hikayesidir. Bu eser, Niyazi Kadim (XIV-XV.y.y) tarafindan Feridüddin atttar'in Tezkiretü'l-Evliya'sindan ilhamla kaleme alinmistir.
Çağıran ben miyim, yoksa sen misin?
Benden mi çıkan feryâd, senden mi?”
*
Hallac-ı Mansûr, Bağdat ve çevresinde yaşamasına rağmen Arap ve İran edebiyatından ziyade Türk Edebiyatında ele alınmış, sevilmiş ve benimsenmiş erenler gözdesi bir aşk şehîdidir. Elinizdeki çeviri metnini okuyacağınız Hallac-ı Mansûr Menakıpnâmesi'nin de geniş bir muhitte okunmasından da bu anlaşılmaktadır. Niyazî-i Kadîm'in "Hallac-ı Mansûr"u, Eski Türkiye Türkçesiyle yazılan ilk manzûm ve tasavvufi menakıpnamelerimizden birisidir. Bu eser, Attar'ın Tezkire'sindeki bilgilerin manzum bir yorumudur. Bu eserde ayrıca Hallac araştırmalarına katkıda bulunmak için Abdülkadir Geylanî, İbrahim Has ve Tahirü'l-Mevlevî Hazretlerinden üç metin daha ilave edilerek eser zenginleştirilmiştir.
*
Nihayet Ene'l-Hak sırrının bir dava değil bir mana olduğunu, Hak'ta seyrettiğini kanıyla yazarak ispat edip gitti Hallac. Ve dedi ki:
Görünce Rabbimi gönül gözüyle Sordum: Kimsin ey sen? Dedi: Senim ben!
Elinizdeki metin bu aşk şehîdinin ve ene'l-Hak sırrının bir yorumudur, vesselam.
Hallac-i Mansur Menakibnamesi , askin kanli tarihinin manzum bir hikayesidir. Bu eser, Niyazi Kadim (XIV-XV.y.y) tarafindan Feridüddin atttar'in Tezkiretü'l-Evliya'sindan ilhamla kaleme alinmistir.
“Şöyle diyordu aşk şehîdi:
Çağıran ben miyim, yoksa sen misin?
Benden mi çıkan feryâd, senden mi?”
*
Hallac-ı Mansûr, Bağdat ve çevresinde yaşamasına rağmen Arap ve İran edebiyatından ziyade Türk Edebiyatında ele alınmış, sevilmiş ve benimsenmiş erenler gözdesi bir aşk şehîdidir. Elinizdeki çeviri metnini okuyacağınız Hallac-ı Mansûr Menakıpnâmesi'nin de geniş bir muhitte okunmasından da bu anlaşılmaktadır. Niyazî-i Kadîm'in "Hallac-ı Mansûr"u, Eski Türkiye Türkçesiyle yazılan ilk manzûm ve tasavvufi menakıpnamelerimizden birisidir. Bu eser, Attar'ın Tezkire'sindeki bilgilerin manzum bir yorumudur. Bu eserde ayrıca Hallac araştırmalarına katkıda bulunmak için Abdülkadir Geylanî, İbrahim Has ve Tahirü'l-Mevlevî Hazretlerinden üç metin daha ilave edilerek eser zenginleştirilmiştir.
*
Nihayet Ene'l-Hak sırrının bir dava değil bir mana olduğunu, Hak'ta seyrettiğini kanıyla yazarak ispat edip gitti Hallac. Ve dedi ki:
Görünce Rabbimi gönül gözüyle Sordum: Kimsin ey sen? Dedi: Senim ben!
Elinizdeki metin bu aşk şehîdinin ve ene'l-Hak sırrının bir yorumudur, vesselam.
Hallac-i Mansur Menakibnamesi , askin kanli tarihinin manzum bir hikayesidir. Bu eser, Niyazi Kadim (XIV-XV.y.y) tarafindan Feridüddin atttar'in Tezkiretü'l-Evliya'sindan ilhamla kaleme alinmistir.
Çağıran ben miyim, yoksa sen misin?
Benden mi çıkan feryâd, senden mi?”
*
Hallac-ı Mansûr, Bağdat ve çevresinde yaşamasına rağmen Arap ve İran edebiyatından ziyade Türk Edebiyatında ele alınmış, sevilmiş ve benimsenmiş erenler gözdesi bir aşk şehîdidir. Elinizdeki çeviri metnini okuyacağınız Hallac-ı Mansûr Menakıpnâmesi'nin de geniş bir muhitte okunmasından da bu anlaşılmaktadır. Niyazî-i Kadîm'in "Hallac-ı Mansûr"u, Eski Türkiye Türkçesiyle yazılan ilk manzûm ve tasavvufi menakıpnamelerimizden birisidir. Bu eser, Attar'ın Tezkire'sindeki bilgilerin manzum bir yorumudur. Bu eserde ayrıca Hallac araştırmalarına katkıda bulunmak için Abdülkadir Geylanî, İbrahim Has ve Tahirü'l-Mevlevî Hazretlerinden üç metin daha ilave edilerek eser zenginleştirilmiştir.
*
Nihayet Ene'l-Hak sırrının bir dava değil bir mana olduğunu, Hak'ta seyrettiğini kanıyla yazarak ispat edip gitti Hallac. Ve dedi ki:
Görünce Rabbimi gönül gözüyle Sordum: Kimsin ey sen? Dedi: Senim ben!
Elinizdeki metin bu aşk şehîdinin ve ene'l-Hak sırrının bir yorumudur, vesselam.
Hallac-i Mansur Menakibnamesi , askin kanli tarihinin manzum bir hikayesidir. Bu eser, Niyazi Kadim (XIV-XV.y.y) tarafindan Feridüddin atttar'in Tezkiretü'l-Evliya'sindan ilhamla kaleme alinmistir.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,00 | 220,00 |
2 | 114,40 | 228,80 |
3 | 77,73 | 233,20 |
6 | 39,60 | 237,60 |
9 | 26,89 | 242,00 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,00 | 220,00 |
2 | 114,40 | 228,80 |
3 | 77,73 | 233,20 |
6 | 39,60 | 237,60 |
9 | 26,89 | 242,00 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,00 | 220,00 |
2 | 114,40 | 228,80 |
3 | 77,73 | 233,20 |
6 | 39,60 | 237,60 |
9 | 26,89 | 242,00 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,00 | 220,00 |
2 | 114,40 | 228,80 |
3 | 77,73 | 233,20 |
6 | 39,60 | 237,60 |
9 | 26,89 | 242,00 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,00 | 220,00 |
2 | 114,40 | 228,80 |
3 | 77,73 | 233,20 |
6 | 39,60 | 237,60 |
9 | 26,89 | 242,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.