9786057474247
610032
https://www.munzevikitabevi.com/iletisim-ve-toplumsal-donusum
İletişim ve Toplumsal Dönüşüm
58.00
Erkek Egemen İdeolojinin Yeniden İnşasında Bir Araç Olarak Sinema: Gaziantep Yerelinde Film Alımlaması
Gamze Büdeyri
Modernleşme Sürecinde Kadın Temsilinin Okunma Biçimi: İran Sineması Örneği / Zeyneb Turhallı
‘Kurban'dan ‘Fail'e İzleyici Kimliğinin Değişen Konumu: Gaziantep Örneğinde Kadınların Hint Dizilerini Okuma
Biçimleri / Revşan Şen
Post-Tv Aracılığıyla Yeniden Üretilen Geleneksellik: Müge Anlı İle Tatlı Sert Programı Üzerine Bir İzleyici Çalışması
Bermal Bekalp
Muhafazakâr Kadınların Sosyal Medyada Üretilen “Tesettür Modası” İçeriğini Okuma Biçimleri: Gaziantep Örneği
Seda Dilek Göğüş
Queer Bir Perspektiften Kadın Hareketleri ve Yakınsayan Kimlikler: Doğu Karadeniz Örneği
Pelin Güngör Şerbetçi
Neoliberal Kapitalizmde Zanaatkâr Kimliği: Gaziantep'te Usta Kimliği İle Postmodern Dünya Arasındaki İlişki
Berna Akdeniz
Evsizlik ve Deneyim: Almanya ve Türkiye'deki Evsizlerin Kültürel Pratikleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Helin Hazal Çakmak
Kültürel/Kamusal Bir Deneyim Mekânı, Gündelik Hayat ve Boş Zaman Etkinliği Olarak Park: Gaziantep Kenti Örneği
Hakan Kılınç
Gamze Büdeyri
Modernleşme Sürecinde Kadın Temsilinin Okunma Biçimi: İran Sineması Örneği / Zeyneb Turhallı
‘Kurban'dan ‘Fail'e İzleyici Kimliğinin Değişen Konumu: Gaziantep Örneğinde Kadınların Hint Dizilerini Okuma
Biçimleri / Revşan Şen
Post-Tv Aracılığıyla Yeniden Üretilen Geleneksellik: Müge Anlı İle Tatlı Sert Programı Üzerine Bir İzleyici Çalışması
Bermal Bekalp
Muhafazakâr Kadınların Sosyal Medyada Üretilen “Tesettür Modası” İçeriğini Okuma Biçimleri: Gaziantep Örneği
Seda Dilek Göğüş
Queer Bir Perspektiften Kadın Hareketleri ve Yakınsayan Kimlikler: Doğu Karadeniz Örneği
Pelin Güngör Şerbetçi
Neoliberal Kapitalizmde Zanaatkâr Kimliği: Gaziantep'te Usta Kimliği İle Postmodern Dünya Arasındaki İlişki
Berna Akdeniz
Evsizlik ve Deneyim: Almanya ve Türkiye'deki Evsizlerin Kültürel Pratikleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Helin Hazal Çakmak
Kültürel/Kamusal Bir Deneyim Mekânı, Gündelik Hayat ve Boş Zaman Etkinliği Olarak Park: Gaziantep Kenti Örneği
Hakan Kılınç
Erkek Egemen İdeolojinin Yeniden İnşasında Bir Araç Olarak Sinema: Gaziantep Yerelinde Film Alımlaması
Gamze Büdeyri
Modernleşme Sürecinde Kadın Temsilinin Okunma Biçimi: İran Sineması Örneği / Zeyneb Turhallı
‘Kurban'dan ‘Fail'e İzleyici Kimliğinin Değişen Konumu: Gaziantep Örneğinde Kadınların Hint Dizilerini Okuma
Biçimleri / Revşan Şen
Post-Tv Aracılığıyla Yeniden Üretilen Geleneksellik: Müge Anlı İle Tatlı Sert Programı Üzerine Bir İzleyici Çalışması
Bermal Bekalp
Muhafazakâr Kadınların Sosyal Medyada Üretilen “Tesettür Modası” İçeriğini Okuma Biçimleri: Gaziantep Örneği
Seda Dilek Göğüş
Queer Bir Perspektiften Kadın Hareketleri ve Yakınsayan Kimlikler: Doğu Karadeniz Örneği
Pelin Güngör Şerbetçi
Neoliberal Kapitalizmde Zanaatkâr Kimliği: Gaziantep'te Usta Kimliği İle Postmodern Dünya Arasındaki İlişki
Berna Akdeniz
Evsizlik ve Deneyim: Almanya ve Türkiye'deki Evsizlerin Kültürel Pratikleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Helin Hazal Çakmak
Kültürel/Kamusal Bir Deneyim Mekânı, Gündelik Hayat ve Boş Zaman Etkinliği Olarak Park: Gaziantep Kenti Örneği
Hakan Kılınç
Gamze Büdeyri
Modernleşme Sürecinde Kadın Temsilinin Okunma Biçimi: İran Sineması Örneği / Zeyneb Turhallı
‘Kurban'dan ‘Fail'e İzleyici Kimliğinin Değişen Konumu: Gaziantep Örneğinde Kadınların Hint Dizilerini Okuma
Biçimleri / Revşan Şen
Post-Tv Aracılığıyla Yeniden Üretilen Geleneksellik: Müge Anlı İle Tatlı Sert Programı Üzerine Bir İzleyici Çalışması
Bermal Bekalp
Muhafazakâr Kadınların Sosyal Medyada Üretilen “Tesettür Modası” İçeriğini Okuma Biçimleri: Gaziantep Örneği
Seda Dilek Göğüş
Queer Bir Perspektiften Kadın Hareketleri ve Yakınsayan Kimlikler: Doğu Karadeniz Örneği
Pelin Güngör Şerbetçi
Neoliberal Kapitalizmde Zanaatkâr Kimliği: Gaziantep'te Usta Kimliği İle Postmodern Dünya Arasındaki İlişki
Berna Akdeniz
Evsizlik ve Deneyim: Almanya ve Türkiye'deki Evsizlerin Kültürel Pratikleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Helin Hazal Çakmak
Kültürel/Kamusal Bir Deneyim Mekânı, Gündelik Hayat ve Boş Zaman Etkinliği Olarak Park: Gaziantep Kenti Örneği
Hakan Kılınç
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,00 | 58,00 |
2 | 30,16 | 60,32 |
3 | 20,49 | 61,48 |
6 | 10,44 | 62,64 |
9 | 7,09 | 63,80 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,00 | 58,00 |
2 | 30,16 | 60,32 |
3 | 20,49 | 61,48 |
6 | 10,44 | 62,64 |
9 | 7,09 | 63,80 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,00 | 58,00 |
2 | 30,16 | 60,32 |
3 | 20,49 | 61,48 |
6 | 10,44 | 62,64 |
9 | 7,09 | 63,80 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,00 | 58,00 |
2 | 30,16 | 60,32 |
3 | 20,49 | 61,48 |
6 | 10,44 | 62,64 |
9 | 7,09 | 63,80 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,00 | 58,00 |
2 | 30,16 | 60,32 |
3 | 20,49 | 61,48 |
6 | 10,44 | 62,64 |
9 | 7,09 | 63,80 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.