9786059427975
377879
https://www.munzevikitabevi.com/imgesel-iletisim
İmgesel İletişim
146.20
Düşünce evreninin bilinmeyenlerine, göksel düş görüsü bir yıldız gözlemcisinin teleskop titizliği ile görüş alanına her defasında yeni bir evren katan yazar, yaşamın her yerindedir. Zaman içi ve zaman ötesi düşsel dünyanın en ince ayrıntılanmış kesitlerinde onu görmek, duyumsamak olasıdır. Dünya içine dünyayı, gerçek içine gerçeği, anlam içine anlamı giydirerek yapılandıran ve bu yapıntısıyla nesnel gerçeği ölümsüzleştiren odur. Dilin sözcüksel ifade engellerini, dili derinleştirerek, onu boyutlandırarak ortadan kaldıran gizil güce egemen varlık. Yalnızlıktan hoşlanmaz. Paylaşımcıdır. Okuma zevkini, anlama coşkusuna borçlu kılan, güzelduyum yaratıcısı. Okur, yazarın iletisinde dil bağının öteki ucu. Nesnel dünyanın imgesel dünyayla buluşma noktası. Alımlama yetkinliği, çağdaş donanımı, içsel nitelikleriyle yazarın çağrısına karşılık veren üretici güç. Metin, yazınsallık öğeleriyle varlığını konumlandırmış sanatsal yaratı. Estetize oluşun en yalın biçimi. Sözcüklerin evreninde, en kıvrımlı anlamsal derinlikleri saklayan esrarengiz barınak. Yaratıcı güç olarak dış dünyayı kurgu halinde sunan yazar ile bu kurguyu yeniden üreten, devindiren alımlayan/algılayabilen güç olan okurun iletişim ortamı.
Hiçbir yazınsal ürün anlamını dolaysız vermez. Bu, okumayı çok zamana bölümleyen bir koşuldur. Zaten anlam gizli bir olgu da değildir (der versteckte Sinn). Çok açılı okuma, çok bakışlı bir yaklaşımın gereğidir. Çok anlamlı, çok sesli ve çok boyutlu olan yazınsal ürünleri, çok kez okumakla, okur, imgeleminde yeni yaratılar, estetik zevkler ve yaşamsal deneyimleri sınama olanakları bulur ve bunu yaşar. Metni oluştururken, yazarın dış dünyayı kendi yörüngesinden geçirerek yaratması gibi, okur da okuma eylemi esnasında yazınsal ürünün anlamını, derinlemesine irdeler ve diğer metinsel bağları göz önüne almasıyla üretir. Yaratısal süreç böylece devamlılık gösterir.
Hiçbir yazınsal ürün anlamını dolaysız vermez. Bu, okumayı çok zamana bölümleyen bir koşuldur. Zaten anlam gizli bir olgu da değildir (der versteckte Sinn). Çok açılı okuma, çok bakışlı bir yaklaşımın gereğidir. Çok anlamlı, çok sesli ve çok boyutlu olan yazınsal ürünleri, çok kez okumakla, okur, imgeleminde yeni yaratılar, estetik zevkler ve yaşamsal deneyimleri sınama olanakları bulur ve bunu yaşar. Metni oluştururken, yazarın dış dünyayı kendi yörüngesinden geçirerek yaratması gibi, okur da okuma eylemi esnasında yazınsal ürünün anlamını, derinlemesine irdeler ve diğer metinsel bağları göz önüne almasıyla üretir. Yaratısal süreç böylece devamlılık gösterir.
Düşünce evreninin bilinmeyenlerine, göksel düş görüsü bir yıldız gözlemcisinin teleskop titizliği ile görüş alanına her defasında yeni bir evren katan yazar, yaşamın her yerindedir. Zaman içi ve zaman ötesi düşsel dünyanın en ince ayrıntılanmış kesitlerinde onu görmek, duyumsamak olasıdır. Dünya içine dünyayı, gerçek içine gerçeği, anlam içine anlamı giydirerek yapılandıran ve bu yapıntısıyla nesnel gerçeği ölümsüzleştiren odur. Dilin sözcüksel ifade engellerini, dili derinleştirerek, onu boyutlandırarak ortadan kaldıran gizil güce egemen varlık. Yalnızlıktan hoşlanmaz. Paylaşımcıdır. Okuma zevkini, anlama coşkusuna borçlu kılan, güzelduyum yaratıcısı. Okur, yazarın iletisinde dil bağının öteki ucu. Nesnel dünyanın imgesel dünyayla buluşma noktası. Alımlama yetkinliği, çağdaş donanımı, içsel nitelikleriyle yazarın çağrısına karşılık veren üretici güç. Metin, yazınsallık öğeleriyle varlığını konumlandırmış sanatsal yaratı. Estetize oluşun en yalın biçimi. Sözcüklerin evreninde, en kıvrımlı anlamsal derinlikleri saklayan esrarengiz barınak. Yaratıcı güç olarak dış dünyayı kurgu halinde sunan yazar ile bu kurguyu yeniden üreten, devindiren alımlayan/algılayabilen güç olan okurun iletişim ortamı.
Hiçbir yazınsal ürün anlamını dolaysız vermez. Bu, okumayı çok zamana bölümleyen bir koşuldur. Zaten anlam gizli bir olgu da değildir (der versteckte Sinn). Çok açılı okuma, çok bakışlı bir yaklaşımın gereğidir. Çok anlamlı, çok sesli ve çok boyutlu olan yazınsal ürünleri, çok kez okumakla, okur, imgeleminde yeni yaratılar, estetik zevkler ve yaşamsal deneyimleri sınama olanakları bulur ve bunu yaşar. Metni oluştururken, yazarın dış dünyayı kendi yörüngesinden geçirerek yaratması gibi, okur da okuma eylemi esnasında yazınsal ürünün anlamını, derinlemesine irdeler ve diğer metinsel bağları göz önüne almasıyla üretir. Yaratısal süreç böylece devamlılık gösterir.
Hiçbir yazınsal ürün anlamını dolaysız vermez. Bu, okumayı çok zamana bölümleyen bir koşuldur. Zaten anlam gizli bir olgu da değildir (der versteckte Sinn). Çok açılı okuma, çok bakışlı bir yaklaşımın gereğidir. Çok anlamlı, çok sesli ve çok boyutlu olan yazınsal ürünleri, çok kez okumakla, okur, imgeleminde yeni yaratılar, estetik zevkler ve yaşamsal deneyimleri sınama olanakları bulur ve bunu yaşar. Metni oluştururken, yazarın dış dünyayı kendi yörüngesinden geçirerek yaratması gibi, okur da okuma eylemi esnasında yazınsal ürünün anlamını, derinlemesine irdeler ve diğer metinsel bağları göz önüne almasıyla üretir. Yaratısal süreç böylece devamlılık gösterir.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 146,20 | 146,20 |
2 | 76,02 | 152,05 |
3 | 51,66 | 154,97 |
6 | 26,32 | 157,90 |
9 | 17,87 | 160,82 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 146,20 | 146,20 |
2 | 76,02 | 152,05 |
3 | 51,66 | 154,97 |
6 | 26,32 | 157,90 |
9 | 17,87 | 160,82 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 146,20 | 146,20 |
2 | 76,02 | 152,05 |
3 | 51,66 | 154,97 |
6 | 26,32 | 157,90 |
9 | 17,87 | 160,82 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 146,20 | 146,20 |
2 | 76,02 | 152,05 |
3 | 51,66 | 154,97 |
6 | 26,32 | 157,90 |
9 | 17,87 | 160,82 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 146,20 | 146,20 |
2 | 76,02 | 152,05 |
3 | 51,66 | 154,97 |
6 | 26,32 | 157,90 |
9 | 17,87 | 160,82 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.