9789753632485
537126
https://www.munzevikitabevi.com/kesin-bir-bilim-olarak-felsefe
Kesin Bir Bilim Olarak Felsefe
63.00
“Kesin Bir Bilim Olarak Felsefe”, yalnızca XX. yüzyılın değil, felsefe tarihinin en önemli “fenomen”lerinden biri olarak fenomenolojinin kurucusu Husserl'in temel metinlerinden biri.
Yüzyıl başında, felsefenin içinde bulunduğu kısırlık ve yarı-çıkmaz ortamında, Husserl, ilk kez bu yazısında “fenomenoloji” yaklaşımını ortaya atmış, Heidegger'den Sartre'a, çağımızın bellibaşlı büyük düşünürlerine yeni ufuklar açmıştır.
Toplum bilimlerinin gelişmesine koşut olarak, tarihselci yaklaşımının ve pragmatizmin gölgesinde yerini arayan –hatta ara(ya)mayan– felsefeyle yüzyılımızın buluşmasını simgeleyen bir ana kaynak, bir “belge”…
Yüzyıl başında, felsefenin içinde bulunduğu kısırlık ve yarı-çıkmaz ortamında, Husserl, ilk kez bu yazısında “fenomenoloji” yaklaşımını ortaya atmış, Heidegger'den Sartre'a, çağımızın bellibaşlı büyük düşünürlerine yeni ufuklar açmıştır.
Toplum bilimlerinin gelişmesine koşut olarak, tarihselci yaklaşımının ve pragmatizmin gölgesinde yerini arayan –hatta ara(ya)mayan– felsefeyle yüzyılımızın buluşmasını simgeleyen bir ana kaynak, bir “belge”…
“Kesin Bir Bilim Olarak Felsefe”, yalnızca XX. yüzyılın değil, felsefe tarihinin en önemli “fenomen”lerinden biri olarak fenomenolojinin kurucusu Husserl'in temel metinlerinden biri.
Yüzyıl başında, felsefenin içinde bulunduğu kısırlık ve yarı-çıkmaz ortamında, Husserl, ilk kez bu yazısında “fenomenoloji” yaklaşımını ortaya atmış, Heidegger'den Sartre'a, çağımızın bellibaşlı büyük düşünürlerine yeni ufuklar açmıştır.
Toplum bilimlerinin gelişmesine koşut olarak, tarihselci yaklaşımının ve pragmatizmin gölgesinde yerini arayan –hatta ara(ya)mayan– felsefeyle yüzyılımızın buluşmasını simgeleyen bir ana kaynak, bir “belge”…
Yüzyıl başında, felsefenin içinde bulunduğu kısırlık ve yarı-çıkmaz ortamında, Husserl, ilk kez bu yazısında “fenomenoloji” yaklaşımını ortaya atmış, Heidegger'den Sartre'a, çağımızın bellibaşlı büyük düşünürlerine yeni ufuklar açmıştır.
Toplum bilimlerinin gelişmesine koşut olarak, tarihselci yaklaşımının ve pragmatizmin gölgesinde yerini arayan –hatta ara(ya)mayan– felsefeyle yüzyılımızın buluşmasını simgeleyen bir ana kaynak, bir “belge”…
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 63,00 | 63,00 |
2 | 32,76 | 65,52 |
3 | 22,26 | 66,78 |
6 | 11,34 | 68,04 |
9 | 7,70 | 69,30 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 63,00 | 63,00 |
2 | 32,76 | 65,52 |
3 | 22,26 | 66,78 |
6 | 11,34 | 68,04 |
9 | 7,70 | 69,30 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 63,00 | 63,00 |
2 | 32,76 | 65,52 |
3 | 22,26 | 66,78 |
6 | 11,34 | 68,04 |
9 | 7,70 | 69,30 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 63,00 | 63,00 |
2 | 32,76 | 65,52 |
3 | 22,26 | 66,78 |
6 | 11,34 | 68,04 |
9 | 7,70 | 69,30 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 63,00 | 63,00 |
2 | 32,76 | 65,52 |
3 | 22,26 | 66,78 |
6 | 11,34 | 68,04 |
9 | 7,70 | 69,30 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.