9786059508223
501588
https://www.munzevikitabevi.com/kurtulus-yolu-onun-ahlaki-kurandi
Kurtuluş Yolu; O'nun Ahlakı Kur'an'dı
25.00
Kur'an hidayet rehberidir. İnsanlığı karanlıklardan aydınlığa çıkarmak için indirilen son ilahi mesajdır. Hayatı tanzim edecek ilkeleri barındırır. Muhataplarının bireysel ve toplumsal hayatlarını ihya ve inşa etmek üzere inzal edilmiştir. Siyaset, ticaret, eğitim, sosyal yaşam, sanat, mimari ve hayata tekabül eden her alan için ilkeler vazeden Kur'an, ahlakın da membaıdır. Kur'an, Müslümanın her halini şekillendirecek dinamizme sahiptir. Bu dinamizmi gerçekleştirebilmesi için Kur'an'ın pratik sahada ete kemiğe bürünmesi gerekir. Çünkü pratik yaşamda karşılığı olmayan değerler manzumesi, anlamını kaybeder.
Bu durumun farkında hareket eden Allah rasulü, rabbinden aldığı emir ve yasakları önce kendi yaşamında pratiğe aktarıp siretini Kur'an'la güzelleştiriyor, akabinde insanlara tebliğ ediyordu. Hz. Aişe'nin ifadesi ile onun ahlakı Kur'an'dı.
Ashab-ı kiramdan bir grup Hz. Aişe (r.anha)'ın yanına gelip Ey müminlerin annesi bize Allah rasulünün ahlakından bahseder misiniz? dediler. Hz. Aişe (r.anha): Siz Kur'an okumaz mısınız? Onun ahlakı Kur'an'dı buyurdu. Ve Muminun suresinin ilk on ayetini okudu.
Gerçekten müminler kurtuluşa ermişlerdir.
Onlar, namazlarında huşu içindedirler.
Onlar, boş ve yararsız şeylerden yüz çevirirler.
Onlar, zekâtı verirler.
Onlar, iffetlerini korurlar. Nikâhlı eşleriyle ilişkilerinden dolayı ise kınanmazlar. Bu halde kim bunun ötesine gitmek isterse haddi aşmış olur.
Onlar, emanetlerine ve ahitlerine riayet ederler.
Ve onlar, namazlarını hakkını ifa ederek korurlar.
İşte asıl bunlar, varis olanlardır.
Evet, Firdevs'e varis olan bu kimseler, burada ebedi kalıcıdırlar.
Müminun suresinden hareketle, dünya ve ahirette bizi kurtuluş yoluna sevk edecek temel parametrelerden bahsettim. Kurtuluş yolcusu olmaya karar verdiysek İslam'ın bizlerden istediği sorumlulukları eda etmeliyiz. Kurtuluş yoluna aday olan bizlerin sorunlarımızı çözüme ulaştırabilmek için modern çağın insanını ve yaşadığı hayatı sağlıklı bir gözleme tabi tutmalıyız.
Bu çağın insanı nasıl bir hayatın özlemini çekmektedir?
Hangi hedeflere koşmaktadır?
Neyin peşindedir?
Kurtuluşa hangi mesafeden nasıl bakmaktadır?
Kurtuluş kitabı olan ve vaat edilen kurtuluşu her sayfasında dikkatlerimize sunan nazmı celilin ve onun müfessiri sünnetin öngördüğü insan tipi nasıldır?
Buna karşın modern çağın değerlerinin öngördüğü insan tipi nasıldır?
Modern çağın öngördüğü insan tipi ve hayat tarzı ile nebevi bakış açısının öngördüğü hayat tarzı ve insan tipi ne kadar örtüşmektedir?
Şu anın insanı kurtuluş neslinin özelliklerinden ne kadarını taşıma isteğindedir?
Önümüze koyduğumuz hedeflerin ne kadarı İslami bir bakış açısına göre doğru ve isabetlidir?
Değer yargılarımızı belirlerken hangi kıstaslara göre belirlemeliyiz?
Kurtuluş Yolu kitabı, sorumluluklarının farkında hareket edip Kur'an'ı ahlaka dönüştürme azmiyle çabalayan öncü nesillerin gündemine Hz. Aişe validemizin Peygamber'in ahlakını betimlemek için okuduğu Muminun suresinin ilgili ayetlerini taşıma hedefiyle kaleme alındı. Nesil inşasında işçilik yapan öncülerden olmamız temennisiyle sizi bu mütevazı çalışmayla baş başa bırakıyorum...
Bu durumun farkında hareket eden Allah rasulü, rabbinden aldığı emir ve yasakları önce kendi yaşamında pratiğe aktarıp siretini Kur'an'la güzelleştiriyor, akabinde insanlara tebliğ ediyordu. Hz. Aişe'nin ifadesi ile onun ahlakı Kur'an'dı.
Ashab-ı kiramdan bir grup Hz. Aişe (r.anha)'ın yanına gelip Ey müminlerin annesi bize Allah rasulünün ahlakından bahseder misiniz? dediler. Hz. Aişe (r.anha): Siz Kur'an okumaz mısınız? Onun ahlakı Kur'an'dı buyurdu. Ve Muminun suresinin ilk on ayetini okudu.
Gerçekten müminler kurtuluşa ermişlerdir.
Onlar, namazlarında huşu içindedirler.
Onlar, boş ve yararsız şeylerden yüz çevirirler.
Onlar, zekâtı verirler.
Onlar, iffetlerini korurlar. Nikâhlı eşleriyle ilişkilerinden dolayı ise kınanmazlar. Bu halde kim bunun ötesine gitmek isterse haddi aşmış olur.
Onlar, emanetlerine ve ahitlerine riayet ederler.
Ve onlar, namazlarını hakkını ifa ederek korurlar.
İşte asıl bunlar, varis olanlardır.
Evet, Firdevs'e varis olan bu kimseler, burada ebedi kalıcıdırlar.
Müminun suresinden hareketle, dünya ve ahirette bizi kurtuluş yoluna sevk edecek temel parametrelerden bahsettim. Kurtuluş yolcusu olmaya karar verdiysek İslam'ın bizlerden istediği sorumlulukları eda etmeliyiz. Kurtuluş yoluna aday olan bizlerin sorunlarımızı çözüme ulaştırabilmek için modern çağın insanını ve yaşadığı hayatı sağlıklı bir gözleme tabi tutmalıyız.
Bu çağın insanı nasıl bir hayatın özlemini çekmektedir?
Hangi hedeflere koşmaktadır?
Neyin peşindedir?
Kurtuluşa hangi mesafeden nasıl bakmaktadır?
Kurtuluş kitabı olan ve vaat edilen kurtuluşu her sayfasında dikkatlerimize sunan nazmı celilin ve onun müfessiri sünnetin öngördüğü insan tipi nasıldır?
Buna karşın modern çağın değerlerinin öngördüğü insan tipi nasıldır?
Modern çağın öngördüğü insan tipi ve hayat tarzı ile nebevi bakış açısının öngördüğü hayat tarzı ve insan tipi ne kadar örtüşmektedir?
Şu anın insanı kurtuluş neslinin özelliklerinden ne kadarını taşıma isteğindedir?
Önümüze koyduğumuz hedeflerin ne kadarı İslami bir bakış açısına göre doğru ve isabetlidir?
Değer yargılarımızı belirlerken hangi kıstaslara göre belirlemeliyiz?
Kurtuluş Yolu kitabı, sorumluluklarının farkında hareket edip Kur'an'ı ahlaka dönüştürme azmiyle çabalayan öncü nesillerin gündemine Hz. Aişe validemizin Peygamber'in ahlakını betimlemek için okuduğu Muminun suresinin ilgili ayetlerini taşıma hedefiyle kaleme alındı. Nesil inşasında işçilik yapan öncülerden olmamız temennisiyle sizi bu mütevazı çalışmayla baş başa bırakıyorum...
Kur'an hidayet rehberidir. İnsanlığı karanlıklardan aydınlığa çıkarmak için indirilen son ilahi mesajdır. Hayatı tanzim edecek ilkeleri barındırır. Muhataplarının bireysel ve toplumsal hayatlarını ihya ve inşa etmek üzere inzal edilmiştir. Siyaset, ticaret, eğitim, sosyal yaşam, sanat, mimari ve hayata tekabül eden her alan için ilkeler vazeden Kur'an, ahlakın da membaıdır. Kur'an, Müslümanın her halini şekillendirecek dinamizme sahiptir. Bu dinamizmi gerçekleştirebilmesi için Kur'an'ın pratik sahada ete kemiğe bürünmesi gerekir. Çünkü pratik yaşamda karşılığı olmayan değerler manzumesi, anlamını kaybeder.
Bu durumun farkında hareket eden Allah rasulü, rabbinden aldığı emir ve yasakları önce kendi yaşamında pratiğe aktarıp siretini Kur'an'la güzelleştiriyor, akabinde insanlara tebliğ ediyordu. Hz. Aişe'nin ifadesi ile onun ahlakı Kur'an'dı.
Ashab-ı kiramdan bir grup Hz. Aişe (r.anha)'ın yanına gelip Ey müminlerin annesi bize Allah rasulünün ahlakından bahseder misiniz? dediler. Hz. Aişe (r.anha): Siz Kur'an okumaz mısınız? Onun ahlakı Kur'an'dı buyurdu. Ve Muminun suresinin ilk on ayetini okudu.
Gerçekten müminler kurtuluşa ermişlerdir.
Onlar, namazlarında huşu içindedirler.
Onlar, boş ve yararsız şeylerden yüz çevirirler.
Onlar, zekâtı verirler.
Onlar, iffetlerini korurlar. Nikâhlı eşleriyle ilişkilerinden dolayı ise kınanmazlar. Bu halde kim bunun ötesine gitmek isterse haddi aşmış olur.
Onlar, emanetlerine ve ahitlerine riayet ederler.
Ve onlar, namazlarını hakkını ifa ederek korurlar.
İşte asıl bunlar, varis olanlardır.
Evet, Firdevs'e varis olan bu kimseler, burada ebedi kalıcıdırlar.
Müminun suresinden hareketle, dünya ve ahirette bizi kurtuluş yoluna sevk edecek temel parametrelerden bahsettim. Kurtuluş yolcusu olmaya karar verdiysek İslam'ın bizlerden istediği sorumlulukları eda etmeliyiz. Kurtuluş yoluna aday olan bizlerin sorunlarımızı çözüme ulaştırabilmek için modern çağın insanını ve yaşadığı hayatı sağlıklı bir gözleme tabi tutmalıyız.
Bu çağın insanı nasıl bir hayatın özlemini çekmektedir?
Hangi hedeflere koşmaktadır?
Neyin peşindedir?
Kurtuluşa hangi mesafeden nasıl bakmaktadır?
Kurtuluş kitabı olan ve vaat edilen kurtuluşu her sayfasında dikkatlerimize sunan nazmı celilin ve onun müfessiri sünnetin öngördüğü insan tipi nasıldır?
Buna karşın modern çağın değerlerinin öngördüğü insan tipi nasıldır?
Modern çağın öngördüğü insan tipi ve hayat tarzı ile nebevi bakış açısının öngördüğü hayat tarzı ve insan tipi ne kadar örtüşmektedir?
Şu anın insanı kurtuluş neslinin özelliklerinden ne kadarını taşıma isteğindedir?
Önümüze koyduğumuz hedeflerin ne kadarı İslami bir bakış açısına göre doğru ve isabetlidir?
Değer yargılarımızı belirlerken hangi kıstaslara göre belirlemeliyiz?
Kurtuluş Yolu kitabı, sorumluluklarının farkında hareket edip Kur'an'ı ahlaka dönüştürme azmiyle çabalayan öncü nesillerin gündemine Hz. Aişe validemizin Peygamber'in ahlakını betimlemek için okuduğu Muminun suresinin ilgili ayetlerini taşıma hedefiyle kaleme alındı. Nesil inşasında işçilik yapan öncülerden olmamız temennisiyle sizi bu mütevazı çalışmayla baş başa bırakıyorum...
Bu durumun farkında hareket eden Allah rasulü, rabbinden aldığı emir ve yasakları önce kendi yaşamında pratiğe aktarıp siretini Kur'an'la güzelleştiriyor, akabinde insanlara tebliğ ediyordu. Hz. Aişe'nin ifadesi ile onun ahlakı Kur'an'dı.
Ashab-ı kiramdan bir grup Hz. Aişe (r.anha)'ın yanına gelip Ey müminlerin annesi bize Allah rasulünün ahlakından bahseder misiniz? dediler. Hz. Aişe (r.anha): Siz Kur'an okumaz mısınız? Onun ahlakı Kur'an'dı buyurdu. Ve Muminun suresinin ilk on ayetini okudu.
Gerçekten müminler kurtuluşa ermişlerdir.
Onlar, namazlarında huşu içindedirler.
Onlar, boş ve yararsız şeylerden yüz çevirirler.
Onlar, zekâtı verirler.
Onlar, iffetlerini korurlar. Nikâhlı eşleriyle ilişkilerinden dolayı ise kınanmazlar. Bu halde kim bunun ötesine gitmek isterse haddi aşmış olur.
Onlar, emanetlerine ve ahitlerine riayet ederler.
Ve onlar, namazlarını hakkını ifa ederek korurlar.
İşte asıl bunlar, varis olanlardır.
Evet, Firdevs'e varis olan bu kimseler, burada ebedi kalıcıdırlar.
Müminun suresinden hareketle, dünya ve ahirette bizi kurtuluş yoluna sevk edecek temel parametrelerden bahsettim. Kurtuluş yolcusu olmaya karar verdiysek İslam'ın bizlerden istediği sorumlulukları eda etmeliyiz. Kurtuluş yoluna aday olan bizlerin sorunlarımızı çözüme ulaştırabilmek için modern çağın insanını ve yaşadığı hayatı sağlıklı bir gözleme tabi tutmalıyız.
Bu çağın insanı nasıl bir hayatın özlemini çekmektedir?
Hangi hedeflere koşmaktadır?
Neyin peşindedir?
Kurtuluşa hangi mesafeden nasıl bakmaktadır?
Kurtuluş kitabı olan ve vaat edilen kurtuluşu her sayfasında dikkatlerimize sunan nazmı celilin ve onun müfessiri sünnetin öngördüğü insan tipi nasıldır?
Buna karşın modern çağın değerlerinin öngördüğü insan tipi nasıldır?
Modern çağın öngördüğü insan tipi ve hayat tarzı ile nebevi bakış açısının öngördüğü hayat tarzı ve insan tipi ne kadar örtüşmektedir?
Şu anın insanı kurtuluş neslinin özelliklerinden ne kadarını taşıma isteğindedir?
Önümüze koyduğumuz hedeflerin ne kadarı İslami bir bakış açısına göre doğru ve isabetlidir?
Değer yargılarımızı belirlerken hangi kıstaslara göre belirlemeliyiz?
Kurtuluş Yolu kitabı, sorumluluklarının farkında hareket edip Kur'an'ı ahlaka dönüştürme azmiyle çabalayan öncü nesillerin gündemine Hz. Aişe validemizin Peygamber'in ahlakını betimlemek için okuduğu Muminun suresinin ilgili ayetlerini taşıma hedefiyle kaleme alındı. Nesil inşasında işçilik yapan öncülerden olmamız temennisiyle sizi bu mütevazı çalışmayla baş başa bırakıyorum...
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 25,00 | 25,00 |
2 | 13,00 | 26,00 |
3 | 8,83 | 26,50 |
6 | 4,50 | 27,00 |
9 | 3,06 | 27,50 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 25,00 | 25,00 |
2 | 13,00 | 26,00 |
3 | 8,83 | 26,50 |
6 | 4,50 | 27,00 |
9 | 3,06 | 27,50 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 25,00 | 25,00 |
2 | 13,00 | 26,00 |
3 | 8,83 | 26,50 |
6 | 4,50 | 27,00 |
9 | 3,06 | 27,50 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 25,00 | 25,00 |
2 | 13,00 | 26,00 |
3 | 8,83 | 26,50 |
6 | 4,50 | 27,00 |
9 | 3,06 | 27,50 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 25,00 | 25,00 |
2 | 13,00 | 26,00 |
3 | 8,83 | 26,50 |
6 | 4,50 | 27,00 |
9 | 3,06 | 27,50 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.