9789757480600
390228
https://www.munzevikitabevi.com/materyalizmin-iflasi-ve-islam-cilt-ii
Materyalizmin Iflası ve Islam Cilt:II
18.52
DEĞERLİ OKUYUCU!..GARPLILARIN SON BİR İKİ ASIR İÇİNDE ANCAK MUHARREF DİNLERİNİN RAĞMINA ELDE EDEBİLDİKLERİ MADDÎ REFAH VE TERAKKİ, GURUR VE CESARETLERİNİ ARTIRMIŞ VE BU DURUM, BEŞERÎ NASİPLERİN EN BÜYÜĞÜ OLAN «İSLÂM»A KARŞI ONA -SIRF ŞEKLEN İNANMIŞ OLANLARIN- LİYAKATSİZLİKLERİNDEN İSTİFADE İLE HER SAHADA HÜCUMA GEÇMELERİNİ İNTAÇ EYLEMİŞTİR. BU HÜCUMLARIN -BELKİ- EN AZ ZARARLA BERTARAF EDİLEBİLENLERİ «ASKERλOLANLARIDIR.GARB'IN GERÇEKLEŞTİRMEYE MUVAFFAK OLDUĞU SANAYİ İNKILÂBININ İLK SAFLARINDAN BAŞLAYARAK GİTGİDE TEVALİ EDEN MAĞLUBİYETLERİMİZ, TÜRK MÜNEVERRİNİ DERİN BİR AŞAĞILIK DUYGUSUNA İTMİŞ, BUNU FARKETMEKTE GECİKMEYEN GARPLILARIN SİNSİ BİR HULUL VE ÇÜRÜTME FAALİYETİNE GİRİŞTİKLERİ GÖRÜLMÜŞTÜR. EHL-İ SALİP, BU KESİF VE GİZLİ MÜCADELE NETİCESİNDE TÜRK MÜNEVVERİNİN «!..» İDRAKİNİ SİSLENDİREREK «EBEDÎ MÜŞÂŞAA» İSLÂMÎ GERÇEKLERİN BİR NEVİ KÜSÛFUNU TEMİN EYLEMİŞTİR. BUNDAN CESARET ALAN BİR KISIM BEDBAHTLAR, YÜCE PRENSİPLERİNE TABAN TABANA ZIT MATERYALİST FİKİRLERE REVAÇ VERMİŞ VE BÖYLECE PEK ÇOK VATAN EVLADINI İFSAD ETMİŞTİR.ELİNİZDEKİ KIYMETLİ ESER, ARTIK -SÖZDE TÜRK VE MÜSLÜMAN- BAZI BEDBAHTLARIN VİRD-İ ZEBANI OLAN MATERYALİST GÖRÜŞLERE VERİLMİŞ VÂKIFÂNE CEVAPLARI MUHTEVİDİR. MATERYALİZMİ İSLÂMÎ PRENSİPLERLE MİZAN EDİP ÇÜRÜTEN BÖYLE MÜSTESNA BİR ESERİ, KENDİNİ, İSLÂM'IN -KAVLEN VEYA FİİLEN-MÜDÂFAASINA ADAMANIN ULVÎ HEYECANI İÇİNDE BULUNAN İMAN GENÇLİĞİNE SUNMANIN BAHTİYARLIĞI İÇİNDEYİZ. BU VESİLE İLE, BİR ASRA VARAN ÖMRÜNÜ CİDDÎ TETKİKATA HASRETMİŞ BULUNAN ÂLİM MÜELLİF İSMAİL FENNÎ EFENDİYİ RAHMET VE MİNNETLE YADEDERİZ.
DEĞERLİ OKUYUCU!..GARPLILARIN SON BİR İKİ ASIR İÇİNDE ANCAK MUHARREF DİNLERİNİN RAĞMINA ELDE EDEBİLDİKLERİ MADDÎ REFAH VE TERAKKİ, GURUR VE CESARETLERİNİ ARTIRMIŞ VE BU DURUM, BEŞERÎ NASİPLERİN EN BÜYÜĞÜ OLAN «İSLÂM»A KARŞI ONA -SIRF ŞEKLEN İNANMIŞ OLANLARIN- LİYAKATSİZLİKLERİNDEN İSTİFADE İLE HER SAHADA HÜCUMA GEÇMELERİNİ İNTAÇ EYLEMİŞTİR. BU HÜCUMLARIN -BELKİ- EN AZ ZARARLA BERTARAF EDİLEBİLENLERİ «ASKERλOLANLARIDIR.GARB'IN GERÇEKLEŞTİRMEYE MUVAFFAK OLDUĞU SANAYİ İNKILÂBININ İLK SAFLARINDAN BAŞLAYARAK GİTGİDE TEVALİ EDEN MAĞLUBİYETLERİMİZ, TÜRK MÜNEVERRİNİ DERİN BİR AŞAĞILIK DUYGUSUNA İTMİŞ, BUNU FARKETMEKTE GECİKMEYEN GARPLILARIN SİNSİ BİR HULUL VE ÇÜRÜTME FAALİYETİNE GİRİŞTİKLERİ GÖRÜLMÜŞTÜR. EHL-İ SALİP, BU KESİF VE GİZLİ MÜCADELE NETİCESİNDE TÜRK MÜNEVVERİNİN «!..» İDRAKİNİ SİSLENDİREREK «EBEDÎ MÜŞÂŞAA» İSLÂMÎ GERÇEKLERİN BİR NEVİ KÜSÛFUNU TEMİN EYLEMİŞTİR. BUNDAN CESARET ALAN BİR KISIM BEDBAHTLAR, YÜCE PRENSİPLERİNE TABAN TABANA ZIT MATERYALİST FİKİRLERE REVAÇ VERMİŞ VE BÖYLECE PEK ÇOK VATAN EVLADINI İFSAD ETMİŞTİR.ELİNİZDEKİ KIYMETLİ ESER, ARTIK -SÖZDE TÜRK VE MÜSLÜMAN- BAZI BEDBAHTLARIN VİRD-İ ZEBANI OLAN MATERYALİST GÖRÜŞLERE VERİLMİŞ VÂKIFÂNE CEVAPLARI MUHTEVİDİR. MATERYALİZMİ İSLÂMÎ PRENSİPLERLE MİZAN EDİP ÇÜRÜTEN BÖYLE MÜSTESNA BİR ESERİ, KENDİNİ, İSLÂM'IN -KAVLEN VEYA FİİLEN-MÜDÂFAASINA ADAMANIN ULVÎ HEYECANI İÇİNDE BULUNAN İMAN GENÇLİĞİNE SUNMANIN BAHTİYARLIĞI İÇİNDEYİZ. BU VESİLE İLE, BİR ASRA VARAN ÖMRÜNÜ CİDDÎ TETKİKATA HASRETMİŞ BULUNAN ÂLİM MÜELLİF İSMAİL FENNÎ EFENDİYİ RAHMET VE MİNNETLE YADEDERİZ.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 18,52 | 18,52 |
2 | 9,63 | 19,26 |
3 | 6,54 | 19,63 |
6 | 3,33 | 20,00 |
9 | 2,26 | 20,37 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 18,52 | 18,52 |
2 | 9,63 | 19,26 |
3 | 6,54 | 19,63 |
6 | 3,33 | 20,00 |
9 | 2,26 | 20,37 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 18,52 | 18,52 |
2 | 9,63 | 19,26 |
3 | 6,54 | 19,63 |
6 | 3,33 | 20,00 |
9 | 2,26 | 20,37 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 18,52 | 18,52 |
2 | 9,63 | 19,26 |
3 | 6,54 | 19,63 |
6 | 3,33 | 20,00 |
9 | 2,26 | 20,37 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 18,52 | 18,52 |
2 | 9,63 | 19,26 |
3 | 6,54 | 19,63 |
6 | 3,33 | 20,00 |
9 | 2,26 | 20,37 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.