9786257311618
625067
https://www.munzevikitabevi.com/olum-siyah-gece-uzun
Ölüm Siyah Gece Uzun
200.00
Proudhon mülkiyet'i emekten çok militaristik etkenlere bağlı olarak açıklar. “Şayet ‘kölelik nedir?' sorunda cevap vermem gerekseydi ve tek kelimeyle, kölelik cinayettir deseydim, ne kastettiğim derhal anlaşılırdı. Bir insandan düşünme yetisini, iradesini, şahsiyetini almak kudretinin hayat memat meselesi olduğunu ve bir insanı köleleştirmenin onu öldürmek olduğunu göstermek için uzun söze hacet olmayacaktı. Öyleyse niçin ‘mülkiyet nedir?' sorusuna, anlaşılacağımdan emin olarak, hırsızlıktır diye cevap veremiyorum; ne de
olsa ikinci soru ilkinin şekil değiştirmiş halinden ibaret değil mi?” Proudhon burada ironik olarak mülkiyet edinimini emeğin ötesine taşıyor ve ancak ilkel birikim gereci olarak alılmıyor. Köleliğe ve sömürüye dayalı bir primitif mülkiyet biçimine gönderme yapıyor.
olsa ikinci soru ilkinin şekil değiştirmiş halinden ibaret değil mi?” Proudhon burada ironik olarak mülkiyet edinimini emeğin ötesine taşıyor ve ancak ilkel birikim gereci olarak alılmıyor. Köleliğe ve sömürüye dayalı bir primitif mülkiyet biçimine gönderme yapıyor.
Proudhon mülkiyet'i emekten çok militaristik etkenlere bağlı olarak açıklar. “Şayet ‘kölelik nedir?' sorunda cevap vermem gerekseydi ve tek kelimeyle, kölelik cinayettir deseydim, ne kastettiğim derhal anlaşılırdı. Bir insandan düşünme yetisini, iradesini, şahsiyetini almak kudretinin hayat memat meselesi olduğunu ve bir insanı köleleştirmenin onu öldürmek olduğunu göstermek için uzun söze hacet olmayacaktı. Öyleyse niçin ‘mülkiyet nedir?' sorusuna, anlaşılacağımdan emin olarak, hırsızlıktır diye cevap veremiyorum; ne de
olsa ikinci soru ilkinin şekil değiştirmiş halinden ibaret değil mi?” Proudhon burada ironik olarak mülkiyet edinimini emeğin ötesine taşıyor ve ancak ilkel birikim gereci olarak alılmıyor. Köleliğe ve sömürüye dayalı bir primitif mülkiyet biçimine gönderme yapıyor.
olsa ikinci soru ilkinin şekil değiştirmiş halinden ibaret değil mi?” Proudhon burada ironik olarak mülkiyet edinimini emeğin ötesine taşıyor ve ancak ilkel birikim gereci olarak alılmıyor. Köleliğe ve sömürüye dayalı bir primitif mülkiyet biçimine gönderme yapıyor.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
2 | 104,00 | 208,00 |
3 | 70,67 | 212,00 |
6 | 36,00 | 216,00 |
9 | 24,44 | 220,00 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
2 | 104,00 | 208,00 |
3 | 70,67 | 212,00 |
6 | 36,00 | 216,00 |
9 | 24,44 | 220,00 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
2 | 104,00 | 208,00 |
3 | 70,67 | 212,00 |
6 | 36,00 | 216,00 |
9 | 24,44 | 220,00 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
2 | 104,00 | 208,00 |
3 | 70,67 | 212,00 |
6 | 36,00 | 216,00 |
9 | 24,44 | 220,00 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
2 | 104,00 | 208,00 |
3 | 70,67 | 212,00 |
6 | 36,00 | 216,00 |
9 | 24,44 | 220,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.