9786054787753
467896
https://www.munzevikitabevi.com/oyuncunun-oyunlari
Oyuncunun Oyunları
90.00
"Doğuda öğretmenler asla ders vermez. En azından bizim anladığımız anlamda. Gerçek bir öğretmen asla açıklama yapmaz ya da reçeteler sunmaz. Doğulu öğretmen sonsuz sabır ve sarsılmaz azimle neler başarılabileceğinin yaşayan örneğidir.
Doğu geleneğindeki hiçbir şey Batıya doğrudan uygulanamaz. Yoshi Oida'nın Avrupa'ya gelmesinin başlıca nedeni budur. Hakkında pek bir şey bilmediği bu yarıkürede ne gibi derslerle karşılaşacaktır? Bu arayışını kitaplarında cömertçe paylaşıyor bizimle. Yaşadığı zorlukları açıklıyor, geçmişte ve günümüzde kendisine yıllarca yol gösteren örnekleri canlı çağrışımlarla aktarıyor. Bir metot vermekten kaçınıyor ve bir şey öğretmeye çalışmıyor. Bunun yerine, ait olduğu geleneğin bahşettiği özel anlayışla beslenen düşleri, yenilgileri, idealleri ve keşifleriyle bir çalışma gününü mizah ve alçakgönüllülükle hayata geçiriyor.
Ama kitabının adıyla bizi oyuna getiriyor. Aslında ne bir oyun ne de bir açıklama var. Sadece deneyimleri var. Asıl ders bu işte."
- Peter Brook
Yoshi Oida, Peter Brook'un Paris'teki uluslararası tiyatro topluluğunun ne İngilizce ne de Fransızca konuşan ilk oyuncusu oldu. Başlangıçta sadece geleneksel Japon sanatları No, Kabuki ve Bunraku konusunda eğitimli bir tiyatro sanatçısıydı. Fakat topluluğa katılmasından bir süre sonra grubun önde gelen bir üyesi oldu. The Ik, The Conference of the Birds, Mahabharata ve Fırtına gibi prodüksiyonlarda başroller oynadı.
Lorna Marshall, bale dansçılarından, tiyatro oyuncularına, opera şarkıcılarından, sirk oyuncularına kadar her alanda performans gösteren icracılara fiziksel oyunculuk eğitimi verdi. Shakespeare Kraliyet Tiyatrosu, Shared Experience, Kraliyet Ulusal Tiyatrosu gibi topluluklarla çalıştı. Uluslararası tiyatro atölyeleri düzenledi. Kraliyet Dramatik Sanat Akademisi onursal üyesi ve Tokyo'daki Yeni Ulusal Tiyatro'da oyuncu eğitimi danışmanıdır.
Doğu geleneğindeki hiçbir şey Batıya doğrudan uygulanamaz. Yoshi Oida'nın Avrupa'ya gelmesinin başlıca nedeni budur. Hakkında pek bir şey bilmediği bu yarıkürede ne gibi derslerle karşılaşacaktır? Bu arayışını kitaplarında cömertçe paylaşıyor bizimle. Yaşadığı zorlukları açıklıyor, geçmişte ve günümüzde kendisine yıllarca yol gösteren örnekleri canlı çağrışımlarla aktarıyor. Bir metot vermekten kaçınıyor ve bir şey öğretmeye çalışmıyor. Bunun yerine, ait olduğu geleneğin bahşettiği özel anlayışla beslenen düşleri, yenilgileri, idealleri ve keşifleriyle bir çalışma gününü mizah ve alçakgönüllülükle hayata geçiriyor.
Ama kitabının adıyla bizi oyuna getiriyor. Aslında ne bir oyun ne de bir açıklama var. Sadece deneyimleri var. Asıl ders bu işte."
- Peter Brook
Yoshi Oida, Peter Brook'un Paris'teki uluslararası tiyatro topluluğunun ne İngilizce ne de Fransızca konuşan ilk oyuncusu oldu. Başlangıçta sadece geleneksel Japon sanatları No, Kabuki ve Bunraku konusunda eğitimli bir tiyatro sanatçısıydı. Fakat topluluğa katılmasından bir süre sonra grubun önde gelen bir üyesi oldu. The Ik, The Conference of the Birds, Mahabharata ve Fırtına gibi prodüksiyonlarda başroller oynadı.
Lorna Marshall, bale dansçılarından, tiyatro oyuncularına, opera şarkıcılarından, sirk oyuncularına kadar her alanda performans gösteren icracılara fiziksel oyunculuk eğitimi verdi. Shakespeare Kraliyet Tiyatrosu, Shared Experience, Kraliyet Ulusal Tiyatrosu gibi topluluklarla çalıştı. Uluslararası tiyatro atölyeleri düzenledi. Kraliyet Dramatik Sanat Akademisi onursal üyesi ve Tokyo'daki Yeni Ulusal Tiyatro'da oyuncu eğitimi danışmanıdır.
"Doğuda öğretmenler asla ders vermez. En azından bizim anladığımız anlamda. Gerçek bir öğretmen asla açıklama yapmaz ya da reçeteler sunmaz. Doğulu öğretmen sonsuz sabır ve sarsılmaz azimle neler başarılabileceğinin yaşayan örneğidir.
Doğu geleneğindeki hiçbir şey Batıya doğrudan uygulanamaz. Yoshi Oida'nın Avrupa'ya gelmesinin başlıca nedeni budur. Hakkında pek bir şey bilmediği bu yarıkürede ne gibi derslerle karşılaşacaktır? Bu arayışını kitaplarında cömertçe paylaşıyor bizimle. Yaşadığı zorlukları açıklıyor, geçmişte ve günümüzde kendisine yıllarca yol gösteren örnekleri canlı çağrışımlarla aktarıyor. Bir metot vermekten kaçınıyor ve bir şey öğretmeye çalışmıyor. Bunun yerine, ait olduğu geleneğin bahşettiği özel anlayışla beslenen düşleri, yenilgileri, idealleri ve keşifleriyle bir çalışma gününü mizah ve alçakgönüllülükle hayata geçiriyor.
Ama kitabının adıyla bizi oyuna getiriyor. Aslında ne bir oyun ne de bir açıklama var. Sadece deneyimleri var. Asıl ders bu işte."
- Peter Brook
Yoshi Oida, Peter Brook'un Paris'teki uluslararası tiyatro topluluğunun ne İngilizce ne de Fransızca konuşan ilk oyuncusu oldu. Başlangıçta sadece geleneksel Japon sanatları No, Kabuki ve Bunraku konusunda eğitimli bir tiyatro sanatçısıydı. Fakat topluluğa katılmasından bir süre sonra grubun önde gelen bir üyesi oldu. The Ik, The Conference of the Birds, Mahabharata ve Fırtına gibi prodüksiyonlarda başroller oynadı.
Lorna Marshall, bale dansçılarından, tiyatro oyuncularına, opera şarkıcılarından, sirk oyuncularına kadar her alanda performans gösteren icracılara fiziksel oyunculuk eğitimi verdi. Shakespeare Kraliyet Tiyatrosu, Shared Experience, Kraliyet Ulusal Tiyatrosu gibi topluluklarla çalıştı. Uluslararası tiyatro atölyeleri düzenledi. Kraliyet Dramatik Sanat Akademisi onursal üyesi ve Tokyo'daki Yeni Ulusal Tiyatro'da oyuncu eğitimi danışmanıdır.
Doğu geleneğindeki hiçbir şey Batıya doğrudan uygulanamaz. Yoshi Oida'nın Avrupa'ya gelmesinin başlıca nedeni budur. Hakkında pek bir şey bilmediği bu yarıkürede ne gibi derslerle karşılaşacaktır? Bu arayışını kitaplarında cömertçe paylaşıyor bizimle. Yaşadığı zorlukları açıklıyor, geçmişte ve günümüzde kendisine yıllarca yol gösteren örnekleri canlı çağrışımlarla aktarıyor. Bir metot vermekten kaçınıyor ve bir şey öğretmeye çalışmıyor. Bunun yerine, ait olduğu geleneğin bahşettiği özel anlayışla beslenen düşleri, yenilgileri, idealleri ve keşifleriyle bir çalışma gününü mizah ve alçakgönüllülükle hayata geçiriyor.
Ama kitabının adıyla bizi oyuna getiriyor. Aslında ne bir oyun ne de bir açıklama var. Sadece deneyimleri var. Asıl ders bu işte."
- Peter Brook
Yoshi Oida, Peter Brook'un Paris'teki uluslararası tiyatro topluluğunun ne İngilizce ne de Fransızca konuşan ilk oyuncusu oldu. Başlangıçta sadece geleneksel Japon sanatları No, Kabuki ve Bunraku konusunda eğitimli bir tiyatro sanatçısıydı. Fakat topluluğa katılmasından bir süre sonra grubun önde gelen bir üyesi oldu. The Ik, The Conference of the Birds, Mahabharata ve Fırtına gibi prodüksiyonlarda başroller oynadı.
Lorna Marshall, bale dansçılarından, tiyatro oyuncularına, opera şarkıcılarından, sirk oyuncularına kadar her alanda performans gösteren icracılara fiziksel oyunculuk eğitimi verdi. Shakespeare Kraliyet Tiyatrosu, Shared Experience, Kraliyet Ulusal Tiyatrosu gibi topluluklarla çalıştı. Uluslararası tiyatro atölyeleri düzenledi. Kraliyet Dramatik Sanat Akademisi onursal üyesi ve Tokyo'daki Yeni Ulusal Tiyatro'da oyuncu eğitimi danışmanıdır.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
9 | 11,00 | 99,00 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
9 | 11,00 | 99,00 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
9 | 11,00 | 99,00 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
9 | 11,00 | 99,00 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
9 | 11,00 | 99,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.