9786052499016
543133
https://www.munzevikitabevi.com/ruya-tabirleri-4
Rüya Tabirleri
216.00
İslam alimleri tarafından insanların gördükleri rüyanın yorumlanması “Rüya Tabirleri” olarak kabul edilir.
Uykuda insanın zihninde beliren, görüntüler, hayeller, düşler, ümitler, kaygılar, sevinçler, acılar, “Rüya” olarak tanımlanmaktadır.
Rüya yorumları zamanla insanların özel ilgi alanına girmiş, “Rüya Tabirleri”, ve “Tabirname” şeklinde eserler kaleme alınmıştır
“Muabbir”, “Tabirci”, rüya tabirleri ilmine vakıf insanlar için kullanılır. Peygamber Efendimiz: “…Rüya, ilk tabirciye göre tahakkuk eder.” (İbn-i Mace, Ta'bîr, 7) buyurmuştur.
Buna göre, ehil olmayan insanlara “düşler”in anlatılmaması genel bir yaklaşım olarak kabul görür. Ehil olmayan “Tabirci”ye rüyanın anlatılması, “Rüya”nın yanlış tabirine neden olabilir. Bu kaygıdan azade; İmam Nablusi'inin “Rüya Tabirleri” ni ilgiyle okuyacaksınız.
Uykuda insanın zihninde beliren, görüntüler, hayeller, düşler, ümitler, kaygılar, sevinçler, acılar, “Rüya” olarak tanımlanmaktadır.
Rüya yorumları zamanla insanların özel ilgi alanına girmiş, “Rüya Tabirleri”, ve “Tabirname” şeklinde eserler kaleme alınmıştır
“Muabbir”, “Tabirci”, rüya tabirleri ilmine vakıf insanlar için kullanılır. Peygamber Efendimiz: “…Rüya, ilk tabirciye göre tahakkuk eder.” (İbn-i Mace, Ta'bîr, 7) buyurmuştur.
Buna göre, ehil olmayan insanlara “düşler”in anlatılmaması genel bir yaklaşım olarak kabul görür. Ehil olmayan “Tabirci”ye rüyanın anlatılması, “Rüya”nın yanlış tabirine neden olabilir. Bu kaygıdan azade; İmam Nablusi'inin “Rüya Tabirleri” ni ilgiyle okuyacaksınız.
İslam alimleri tarafından insanların gördükleri rüyanın yorumlanması “Rüya Tabirleri” olarak kabul edilir.
Uykuda insanın zihninde beliren, görüntüler, hayeller, düşler, ümitler, kaygılar, sevinçler, acılar, “Rüya” olarak tanımlanmaktadır.
Rüya yorumları zamanla insanların özel ilgi alanına girmiş, “Rüya Tabirleri”, ve “Tabirname” şeklinde eserler kaleme alınmıştır
“Muabbir”, “Tabirci”, rüya tabirleri ilmine vakıf insanlar için kullanılır. Peygamber Efendimiz: “…Rüya, ilk tabirciye göre tahakkuk eder.” (İbn-i Mace, Ta'bîr, 7) buyurmuştur.
Buna göre, ehil olmayan insanlara “düşler”in anlatılmaması genel bir yaklaşım olarak kabul görür. Ehil olmayan “Tabirci”ye rüyanın anlatılması, “Rüya”nın yanlış tabirine neden olabilir. Bu kaygıdan azade; İmam Nablusi'inin “Rüya Tabirleri” ni ilgiyle okuyacaksınız.
Uykuda insanın zihninde beliren, görüntüler, hayeller, düşler, ümitler, kaygılar, sevinçler, acılar, “Rüya” olarak tanımlanmaktadır.
Rüya yorumları zamanla insanların özel ilgi alanına girmiş, “Rüya Tabirleri”, ve “Tabirname” şeklinde eserler kaleme alınmıştır
“Muabbir”, “Tabirci”, rüya tabirleri ilmine vakıf insanlar için kullanılır. Peygamber Efendimiz: “…Rüya, ilk tabirciye göre tahakkuk eder.” (İbn-i Mace, Ta'bîr, 7) buyurmuştur.
Buna göre, ehil olmayan insanlara “düşler”in anlatılmaması genel bir yaklaşım olarak kabul görür. Ehil olmayan “Tabirci”ye rüyanın anlatılması, “Rüya”nın yanlış tabirine neden olabilir. Bu kaygıdan azade; İmam Nablusi'inin “Rüya Tabirleri” ni ilgiyle okuyacaksınız.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 216,00 | 216,00 |
2 | 112,32 | 224,64 |
3 | 76,32 | 228,96 |
6 | 38,88 | 233,28 |
9 | 26,40 | 237,60 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 216,00 | 216,00 |
2 | 112,32 | 224,64 |
3 | 76,32 | 228,96 |
6 | 38,88 | 233,28 |
9 | 26,40 | 237,60 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 216,00 | 216,00 |
2 | 112,32 | 224,64 |
3 | 76,32 | 228,96 |
6 | 38,88 | 233,28 |
9 | 26,40 | 237,60 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 216,00 | 216,00 |
2 | 112,32 | 224,64 |
3 | 76,32 | 228,96 |
6 | 38,88 | 233,28 |
9 | 26,40 | 237,60 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 216,00 | 216,00 |
2 | 112,32 | 224,64 |
3 | 76,32 | 228,96 |
6 | 38,88 | 233,28 |
9 | 26,40 | 237,60 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.