9789756768532
604632
https://www.munzevikitabevi.com/sinemada-anlati-ve-turler
Sinemada Anlatı ve Türler
160.00
'Sinemada Anlatı ve Türler' adlı derleme kitaptaki bölümler, gerek sinemaya ilgi duyan gerekse meslekten okurlar için bir araya getirildi.
Fatma Dalay Küçükkurt, film anlatısının 'çatışması' ve 'gerilim' oluşturacak biçimde nasıl yapılandırılabileceğini inceledi. Aslıhan Doğan Topçu, zaman kavramını tanımlayıp, geleneksel ve çağdaş anlatılar ile örneklendirdi. Ahmet Gürata, sinemasal zamanı, 1990'ların postmodern dünya sinemasında karekterlerin bakış açısı ile ilişkilendirdi. Deniz Girginkoç, kara film türünün ortaya çıkış koşullarını sunarken, filmlerde iletilen Amerikan toplum değerlerini irdeledi. Gürhan Topçu, korku sinemasının yapısal formülleri hakkında bilgi vererek, toplumsal gelişmeler bağlamında kadının korku sinemasındaki temsillerinin değişimi arasındaki ilişkiyi açıkladı. Serkan Paydak, gözetim toplumu yaratma sürecinde, devlet ve medyanın nasıl kullanıldığını filmlerden örneklerle inceledi. Levent Yaylagül, Türkiye'deki ekonomik, toplumsal ve siyasal gelişmelerin ve belli başlı siyasi doktrinlerin 1960-70 dönemi Türk sinemasındaki düşünsel yapıyı nasıl biçimlendirdiğini inceledi. Aydan Özsoy, 1960'lar dönemi Türk sineması melodramlarında sunulan kadın ve erkek imgelerinin toplumsal ve kültürel bağlamda hangi ideolojik mesajlar içerdiğini anlattı. Yağmur Nazik, özdeşleşme sürecini açıklayan genel kuramsal yaklaşımlarhakkındaki görüşleri, Yeşilçam sinemasındaki kullanımına ilişkin biçimsel örnekler sundu.
Bölümlerin geniş bir literatür çalışması sonucu oluşturulmasına özen gösterilerek okuyuculara ilgi duyduğu konuya ilişkin ayrıntılı bir bilgi birikimi ve inceleme olanağı sunulması amaçlandı.
Fatma Dalay Küçükkurt, film anlatısının 'çatışması' ve 'gerilim' oluşturacak biçimde nasıl yapılandırılabileceğini inceledi. Aslıhan Doğan Topçu, zaman kavramını tanımlayıp, geleneksel ve çağdaş anlatılar ile örneklendirdi. Ahmet Gürata, sinemasal zamanı, 1990'ların postmodern dünya sinemasında karekterlerin bakış açısı ile ilişkilendirdi. Deniz Girginkoç, kara film türünün ortaya çıkış koşullarını sunarken, filmlerde iletilen Amerikan toplum değerlerini irdeledi. Gürhan Topçu, korku sinemasının yapısal formülleri hakkında bilgi vererek, toplumsal gelişmeler bağlamında kadının korku sinemasındaki temsillerinin değişimi arasındaki ilişkiyi açıkladı. Serkan Paydak, gözetim toplumu yaratma sürecinde, devlet ve medyanın nasıl kullanıldığını filmlerden örneklerle inceledi. Levent Yaylagül, Türkiye'deki ekonomik, toplumsal ve siyasal gelişmelerin ve belli başlı siyasi doktrinlerin 1960-70 dönemi Türk sinemasındaki düşünsel yapıyı nasıl biçimlendirdiğini inceledi. Aydan Özsoy, 1960'lar dönemi Türk sineması melodramlarında sunulan kadın ve erkek imgelerinin toplumsal ve kültürel bağlamda hangi ideolojik mesajlar içerdiğini anlattı. Yağmur Nazik, özdeşleşme sürecini açıklayan genel kuramsal yaklaşımlarhakkındaki görüşleri, Yeşilçam sinemasındaki kullanımına ilişkin biçimsel örnekler sundu.
Bölümlerin geniş bir literatür çalışması sonucu oluşturulmasına özen gösterilerek okuyuculara ilgi duyduğu konuya ilişkin ayrıntılı bir bilgi birikimi ve inceleme olanağı sunulması amaçlandı.
'Sinemada Anlatı ve Türler' adlı derleme kitaptaki bölümler, gerek sinemaya ilgi duyan gerekse meslekten okurlar için bir araya getirildi.
Fatma Dalay Küçükkurt, film anlatısının 'çatışması' ve 'gerilim' oluşturacak biçimde nasıl yapılandırılabileceğini inceledi. Aslıhan Doğan Topçu, zaman kavramını tanımlayıp, geleneksel ve çağdaş anlatılar ile örneklendirdi. Ahmet Gürata, sinemasal zamanı, 1990'ların postmodern dünya sinemasında karekterlerin bakış açısı ile ilişkilendirdi. Deniz Girginkoç, kara film türünün ortaya çıkış koşullarını sunarken, filmlerde iletilen Amerikan toplum değerlerini irdeledi. Gürhan Topçu, korku sinemasının yapısal formülleri hakkında bilgi vererek, toplumsal gelişmeler bağlamında kadının korku sinemasındaki temsillerinin değişimi arasındaki ilişkiyi açıkladı. Serkan Paydak, gözetim toplumu yaratma sürecinde, devlet ve medyanın nasıl kullanıldığını filmlerden örneklerle inceledi. Levent Yaylagül, Türkiye'deki ekonomik, toplumsal ve siyasal gelişmelerin ve belli başlı siyasi doktrinlerin 1960-70 dönemi Türk sinemasındaki düşünsel yapıyı nasıl biçimlendirdiğini inceledi. Aydan Özsoy, 1960'lar dönemi Türk sineması melodramlarında sunulan kadın ve erkek imgelerinin toplumsal ve kültürel bağlamda hangi ideolojik mesajlar içerdiğini anlattı. Yağmur Nazik, özdeşleşme sürecini açıklayan genel kuramsal yaklaşımlarhakkındaki görüşleri, Yeşilçam sinemasındaki kullanımına ilişkin biçimsel örnekler sundu.
Bölümlerin geniş bir literatür çalışması sonucu oluşturulmasına özen gösterilerek okuyuculara ilgi duyduğu konuya ilişkin ayrıntılı bir bilgi birikimi ve inceleme olanağı sunulması amaçlandı.
Fatma Dalay Küçükkurt, film anlatısının 'çatışması' ve 'gerilim' oluşturacak biçimde nasıl yapılandırılabileceğini inceledi. Aslıhan Doğan Topçu, zaman kavramını tanımlayıp, geleneksel ve çağdaş anlatılar ile örneklendirdi. Ahmet Gürata, sinemasal zamanı, 1990'ların postmodern dünya sinemasında karekterlerin bakış açısı ile ilişkilendirdi. Deniz Girginkoç, kara film türünün ortaya çıkış koşullarını sunarken, filmlerde iletilen Amerikan toplum değerlerini irdeledi. Gürhan Topçu, korku sinemasının yapısal formülleri hakkında bilgi vererek, toplumsal gelişmeler bağlamında kadının korku sinemasındaki temsillerinin değişimi arasındaki ilişkiyi açıkladı. Serkan Paydak, gözetim toplumu yaratma sürecinde, devlet ve medyanın nasıl kullanıldığını filmlerden örneklerle inceledi. Levent Yaylagül, Türkiye'deki ekonomik, toplumsal ve siyasal gelişmelerin ve belli başlı siyasi doktrinlerin 1960-70 dönemi Türk sinemasındaki düşünsel yapıyı nasıl biçimlendirdiğini inceledi. Aydan Özsoy, 1960'lar dönemi Türk sineması melodramlarında sunulan kadın ve erkek imgelerinin toplumsal ve kültürel bağlamda hangi ideolojik mesajlar içerdiğini anlattı. Yağmur Nazik, özdeşleşme sürecini açıklayan genel kuramsal yaklaşımlarhakkındaki görüşleri, Yeşilçam sinemasındaki kullanımına ilişkin biçimsel örnekler sundu.
Bölümlerin geniş bir literatür çalışması sonucu oluşturulmasına özen gösterilerek okuyuculara ilgi duyduğu konuya ilişkin ayrıntılı bir bilgi birikimi ve inceleme olanağı sunulması amaçlandı.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160,00 | 160,00 |
2 | 83,20 | 166,40 |
3 | 56,53 | 169,60 |
6 | 28,80 | 172,80 |
9 | 19,56 | 176,00 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160,00 | 160,00 |
2 | 83,20 | 166,40 |
3 | 56,53 | 169,60 |
6 | 28,80 | 172,80 |
9 | 19,56 | 176,00 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160,00 | 160,00 |
2 | 83,20 | 166,40 |
3 | 56,53 | 169,60 |
6 | 28,80 | 172,80 |
9 | 19,56 | 176,00 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160,00 | 160,00 |
2 | 83,20 | 166,40 |
3 | 56,53 | 169,60 |
6 | 28,80 | 172,80 |
9 | 19,56 | 176,00 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160,00 | 160,00 |
2 | 83,20 | 166,40 |
3 | 56,53 | 169,60 |
6 | 28,80 | 172,80 |
9 | 19,56 | 176,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.