9786052133804
679964
https://www.munzevikitabevi.com/sinemasal-02-zihniyet
Sinemasal - 02 Zihniyet
160.00
Oğuz Adanır
Bir Modernleşemeyen Toplum - Modern Toplum Karşılaşması ya da Narcos & Marly-Gomont'a Hoşgeldiniz / Afrikalı Doktor
Deniz Dalkılıç
Sahte Modernlik
Dilek Tunalı
Asaba, Baba ya da Müslüm
Fikret Tosun
Sinema ve Zihniyet Üzerine
Emrah Suat Onat
Hays Yasaları (Yapım Yönetmeliği)
YÖNETMELİKLER
Garth Jowett
On Üç Madde Yönetmeliği – 1921
Formül Yönetmeliği – 1924
Yapılmayacaklar ve Dikkatle Ele Alınacaklar Yönetmeliği – 1927
Raymond Moley
Hays Yasaları (Yapım Yönetmeliği) – 1930
Leonard J. Leff & Jerold L. Simmons
İffet Lejyonu Yemini – 1934
Meral Özçınar
Türk Sinemasının Ontolojik Çaresizliği Olarak Taşra
Yavuz Adugit
Aşk (Her): İnsana Ağıt
Özgür Taburoğlu
Duyum, İfade ve Aralık: Sinemada Farklı Duyumsallık Biçimleri
M. Ceren Arslan
Çağlar içinde Eril Zihniyetin İzinde: Don Quijote ve Don Kişot'u Öldüren Adam
Emre Doğan
The Descent ve Baskın: Karabasan Filmleri Üzerinden İngiltere ve Türkiye Toplumsal Zihniyetleri Dinamiklerinin Karşılaştırılması
Gizem Şimşek Kaya
Türk Korku Sinemasında Zihniyetin Dönüşümü
Bir Modernleşemeyen Toplum - Modern Toplum Karşılaşması ya da Narcos & Marly-Gomont'a Hoşgeldiniz / Afrikalı Doktor
Deniz Dalkılıç
Sahte Modernlik
Dilek Tunalı
Asaba, Baba ya da Müslüm
Fikret Tosun
Sinema ve Zihniyet Üzerine
Emrah Suat Onat
Hays Yasaları (Yapım Yönetmeliği)
YÖNETMELİKLER
Garth Jowett
On Üç Madde Yönetmeliği – 1921
Formül Yönetmeliği – 1924
Yapılmayacaklar ve Dikkatle Ele Alınacaklar Yönetmeliği – 1927
Raymond Moley
Hays Yasaları (Yapım Yönetmeliği) – 1930
Leonard J. Leff & Jerold L. Simmons
İffet Lejyonu Yemini – 1934
Meral Özçınar
Türk Sinemasının Ontolojik Çaresizliği Olarak Taşra
Yavuz Adugit
Aşk (Her): İnsana Ağıt
Özgür Taburoğlu
Duyum, İfade ve Aralık: Sinemada Farklı Duyumsallık Biçimleri
M. Ceren Arslan
Çağlar içinde Eril Zihniyetin İzinde: Don Quijote ve Don Kişot'u Öldüren Adam
Emre Doğan
The Descent ve Baskın: Karabasan Filmleri Üzerinden İngiltere ve Türkiye Toplumsal Zihniyetleri Dinamiklerinin Karşılaştırılması
Gizem Şimşek Kaya
Türk Korku Sinemasında Zihniyetin Dönüşümü
Oğuz Adanır
Bir Modernleşemeyen Toplum - Modern Toplum Karşılaşması ya da Narcos & Marly-Gomont'a Hoşgeldiniz / Afrikalı Doktor
Deniz Dalkılıç
Sahte Modernlik
Dilek Tunalı
Asaba, Baba ya da Müslüm
Fikret Tosun
Sinema ve Zihniyet Üzerine
Emrah Suat Onat
Hays Yasaları (Yapım Yönetmeliği)
YÖNETMELİKLER
Garth Jowett
On Üç Madde Yönetmeliği – 1921
Formül Yönetmeliği – 1924
Yapılmayacaklar ve Dikkatle Ele Alınacaklar Yönetmeliği – 1927
Raymond Moley
Hays Yasaları (Yapım Yönetmeliği) – 1930
Leonard J. Leff & Jerold L. Simmons
İffet Lejyonu Yemini – 1934
Meral Özçınar
Türk Sinemasının Ontolojik Çaresizliği Olarak Taşra
Yavuz Adugit
Aşk (Her): İnsana Ağıt
Özgür Taburoğlu
Duyum, İfade ve Aralık: Sinemada Farklı Duyumsallık Biçimleri
M. Ceren Arslan
Çağlar içinde Eril Zihniyetin İzinde: Don Quijote ve Don Kişot'u Öldüren Adam
Emre Doğan
The Descent ve Baskın: Karabasan Filmleri Üzerinden İngiltere ve Türkiye Toplumsal Zihniyetleri Dinamiklerinin Karşılaştırılması
Gizem Şimşek Kaya
Türk Korku Sinemasında Zihniyetin Dönüşümü
Bir Modernleşemeyen Toplum - Modern Toplum Karşılaşması ya da Narcos & Marly-Gomont'a Hoşgeldiniz / Afrikalı Doktor
Deniz Dalkılıç
Sahte Modernlik
Dilek Tunalı
Asaba, Baba ya da Müslüm
Fikret Tosun
Sinema ve Zihniyet Üzerine
Emrah Suat Onat
Hays Yasaları (Yapım Yönetmeliği)
YÖNETMELİKLER
Garth Jowett
On Üç Madde Yönetmeliği – 1921
Formül Yönetmeliği – 1924
Yapılmayacaklar ve Dikkatle Ele Alınacaklar Yönetmeliği – 1927
Raymond Moley
Hays Yasaları (Yapım Yönetmeliği) – 1930
Leonard J. Leff & Jerold L. Simmons
İffet Lejyonu Yemini – 1934
Meral Özçınar
Türk Sinemasının Ontolojik Çaresizliği Olarak Taşra
Yavuz Adugit
Aşk (Her): İnsana Ağıt
Özgür Taburoğlu
Duyum, İfade ve Aralık: Sinemada Farklı Duyumsallık Biçimleri
M. Ceren Arslan
Çağlar içinde Eril Zihniyetin İzinde: Don Quijote ve Don Kişot'u Öldüren Adam
Emre Doğan
The Descent ve Baskın: Karabasan Filmleri Üzerinden İngiltere ve Türkiye Toplumsal Zihniyetleri Dinamiklerinin Karşılaştırılması
Gizem Şimşek Kaya
Türk Korku Sinemasında Zihniyetin Dönüşümü
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160,00 | 160,00 |
2 | 83,20 | 166,40 |
3 | 56,53 | 169,60 |
6 | 28,80 | 172,80 |
9 | 19,56 | 176,00 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160,00 | 160,00 |
2 | 83,20 | 166,40 |
3 | 56,53 | 169,60 |
6 | 28,80 | 172,80 |
9 | 19,56 | 176,00 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160,00 | 160,00 |
2 | 83,20 | 166,40 |
3 | 56,53 | 169,60 |
6 | 28,80 | 172,80 |
9 | 19,56 | 176,00 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160,00 | 160,00 |
2 | 83,20 | 166,40 |
3 | 56,53 | 169,60 |
6 | 28,80 | 172,80 |
9 | 19,56 | 176,00 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 160,00 | 160,00 |
2 | 83,20 | 166,40 |
3 | 56,53 | 169,60 |
6 | 28,80 | 172,80 |
9 | 19,56 | 176,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.