Stanislavski’den Grotowski’ye Meyerhold’den Brecht’e Oyunculukta Yöntem ve Rol Çalışmaları

Stok Kodu:
9786052819944
Sayfa Sayısı:
160
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020-01
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Kategori:
230,00
9786052819944
608926
Stanislavski’den Grotowski’ye Meyerhold’den Brecht’e Oyunculukta Yöntem ve Rol Çalışmaları
Stanislavski’den Grotowski’ye Meyerhold’den Brecht’e Oyunculukta Yöntem ve Rol Çalışmaları
230.00
Ömer Yıldırım'ın tiyatro insanlarıyla yaptığı bu görüşmelerde ülkemizde tiyatro sanatının gerçek durumunun ne olduğu ve daha başarılı bir duruma gelmesi için neler yapılması gerektiği konusu değişik açılardan irdelenerek aydınlatılmaya çalışılıyor. Görüşülen sanatçıların sorulara verdikleri yanıtları okudukça önümüzde her biri farklı ve özgün yöntemlerle kendini ayırt eden okulların kapıları açılıyor. Yale Tiyatro Okulu, Actor's Studio, Royal Academy of Dramatic Art gibi batılı ülkelerdeki eğitim kurumlarıyla Türkiye'deki konservatuarlar ve tiyatro okullarını karşılaştırabileceğimiz çeşitli boyutlar ortaya çıkıyor. Dünyadaki kültür politikalarının tiyatro sanatını ve dolayısıyla oyuncunun yetişmesini nasıl etkilediği, sahne ve seyirci kitlesinin etkileşimi gibi sorunların da tartışıldığını görüyoruz. Prof. Dr. Cevat Çapan

Role nasıl hazırlanıyorlar? Ayla Algan, Can Gürzap, Engin Alkan, Haldun Dormen, Haluk Bilginer, İpek Bilgin, Kayhan Yıldızoğlu, Metin Akpınar, Serkan Keskin, Suna Keskin ve Zafer Algöz Bu söyleşileri yaparken; amaç, oyunculuk yöntemleri ve rol çalışmalarını teorik çalışmalardan öğrenmek yerine bizzat oyunculuk eğitimi veren tiyatro oyuncularının deneyimlerinden yararlanmak ve uyguladıkları yöntemleri öğrenmek üzere bir saha çalışması yapmaktı. Benim için büyük bir kazanç oldu. Ömer Yıldırım
Ömer Yıldırım'ın tiyatro insanlarıyla yaptığı bu görüşmelerde ülkemizde tiyatro sanatının gerçek durumunun ne olduğu ve daha başarılı bir duruma gelmesi için neler yapılması gerektiği konusu değişik açılardan irdelenerek aydınlatılmaya çalışılıyor. Görüşülen sanatçıların sorulara verdikleri yanıtları okudukça önümüzde her biri farklı ve özgün yöntemlerle kendini ayırt eden okulların kapıları açılıyor. Yale Tiyatro Okulu, Actor's Studio, Royal Academy of Dramatic Art gibi batılı ülkelerdeki eğitim kurumlarıyla Türkiye'deki konservatuarlar ve tiyatro okullarını karşılaştırabileceğimiz çeşitli boyutlar ortaya çıkıyor. Dünyadaki kültür politikalarının tiyatro sanatını ve dolayısıyla oyuncunun yetişmesini nasıl etkilediği, sahne ve seyirci kitlesinin etkileşimi gibi sorunların da tartışıldığını görüyoruz. Prof. Dr. Cevat Çapan

Role nasıl hazırlanıyorlar? Ayla Algan, Can Gürzap, Engin Alkan, Haldun Dormen, Haluk Bilginer, İpek Bilgin, Kayhan Yıldızoğlu, Metin Akpınar, Serkan Keskin, Suna Keskin ve Zafer Algöz Bu söyleşileri yaparken; amaç, oyunculuk yöntemleri ve rol çalışmalarını teorik çalışmalardan öğrenmek yerine bizzat oyunculuk eğitimi veren tiyatro oyuncularının deneyimlerinden yararlanmak ve uyguladıkları yöntemleri öğrenmek üzere bir saha çalışması yapmaktı. Benim için büyük bir kazanç oldu. Ömer Yıldırım
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 230,00    230,00   
2 119,60    239,20   
3 81,27    243,80   
6 41,40    248,40   
9 28,11    253,00   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 230,00    230,00   
2 119,60    239,20   
3 81,27    243,80   
6 41,40    248,40   
9 28,11    253,00   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 230,00    230,00   
2 119,60    239,20   
3 81,27    243,80   
6 41,40    248,40   
9 28,11    253,00   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 230,00    230,00   
2 119,60    239,20   
3 81,27    243,80   
6 41,40    248,40   
9 28,11    253,00   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 230,00    230,00   
2 119,60    239,20   
3 81,27    243,80   
6 41,40    248,40   
9 28,11    253,00   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat