Unity 3D İle Temel Seviye VR Oyun Geliştirme

Stok Kodu:
9786052118641
Sayfa Sayısı:
200
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2021-01
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Kategori:
%25 indirimli
187,50
140,63
9786052118641
610398
Unity 3D İle Temel Seviye VR Oyun Geliştirme
Unity 3D İle Temel Seviye VR Oyun Geliştirme
140.63
Oyun tasarımı, VR ve oyun motorları günümüzün ve geleceğin en değer gören ve görecek olan konuların başında geliyor. Her şeyden öte, oyun zaten insanlığın ilk zamanlarından beridir olan ve her daim hayatımızda olacağını düşünebileceğimiz bir kavram. Teknolojinin hızlı gelişimine en büyük öncülerden biri olan oyun sektörüne HTC Vive sanal gerçeklik gözlüğünden bakarak giriş yapın ve en yaygın kullanılan oyun motorlarından biri olan Unity ile ilgili önemli bir bilgi kaynağını başucunuza koyun.

Bir oyun prototipi ile PC temelli ilk oyununuzu üretin!

Konu Başlıkları

Bir VR Tecrübesi Tasarlamak
Piyasadan Örnekler
Unity 2019 ve Kurulumu
3 Boyut Algısı
Mesh: Görünür Obje
Işık ve Kamera
İlk Oyun Sahnemiz
Kullanılan Dosya Tipleri
Unity C# Giriş
İlk ve Temel Objemiz: GameObject
Oyun Algoritması
Oyun Akışını Kodlama
İnteraktif Objeler, Arayüz, Ses ve Müzik
Optimizasyon
Yazılım Optimizasyonları
İmaj Dosyası ve Boyut Optimizasyonları
Özel Bileşenler
Particle System
Çıktı Alma
Diğer VR Sistemler Hakkında Bilgi
Oyun tasarımı, VR ve oyun motorları günümüzün ve geleceğin en değer gören ve görecek olan konuların başında geliyor. Her şeyden öte, oyun zaten insanlığın ilk zamanlarından beridir olan ve her daim hayatımızda olacağını düşünebileceğimiz bir kavram. Teknolojinin hızlı gelişimine en büyük öncülerden biri olan oyun sektörüne HTC Vive sanal gerçeklik gözlüğünden bakarak giriş yapın ve en yaygın kullanılan oyun motorlarından biri olan Unity ile ilgili önemli bir bilgi kaynağını başucunuza koyun.

Bir oyun prototipi ile PC temelli ilk oyununuzu üretin!

Konu Başlıkları

Bir VR Tecrübesi Tasarlamak
Piyasadan Örnekler
Unity 2019 ve Kurulumu
3 Boyut Algısı
Mesh: Görünür Obje
Işık ve Kamera
İlk Oyun Sahnemiz
Kullanılan Dosya Tipleri
Unity C# Giriş
İlk ve Temel Objemiz: GameObject
Oyun Algoritması
Oyun Akışını Kodlama
İnteraktif Objeler, Arayüz, Ses ve Müzik
Optimizasyon
Yazılım Optimizasyonları
İmaj Dosyası ve Boyut Optimizasyonları
Özel Bileşenler
Particle System
Çıktı Alma
Diğer VR Sistemler Hakkında Bilgi
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 140,63    140,63   
2 71,72    143,44   
3 48,75    146,26   
6 26,02    156,10   
9 18,59    167,35   
12 15,00    180,01   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 140,63    140,63   
2 73,13    146,26   
3 49,69    149,07   
6 25,31    151,88   
9 17,19    154,69   
12 -    -   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 140,63    140,63   
2 73,13    146,26   
3 49,69    149,07   
6 25,31    151,88   
9 17,19    154,69   
12 -    -   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 140,63    140,63   
2 73,13    146,26   
3 49,69    149,07   
6 25,31    151,88   
9 17,19    154,69   
12 -    -   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 140,63    140,63   
2 73,13    146,26   
3 49,69    149,07   
6 25,31    151,88   
9 17,19    154,69   
12 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat