9786054913190
567781
https://www.munzevikitabevi.com/uygarliga-askla-direnmek
Uygarlığa Aşkla Direnmek
120.00
Uygarlik ve Medeniyet, her ne kadar es anlamli olarak bilinse de amaç ve netice itibariylaayni seyler degildir. Hatta birbirlerine tamamen zit iki kavram oldugunu bile söyleyebiliriz. Uygarlik, çatisma kültürüne dayanir, çünkü “sahip olmak” adina varligini gösterir. Bir nefs-i emmare imparatorlugudur ki krali seytandir. Medeniyet ise vahiyle aydinlanan aklin dünyayi ihya ve insa faaliyetidir. Fanilikle kusanmis insanlarin dünya yolculugunda biraktiklari izlerdir. Peygamberler, hayatin perdelerine vahyin parmaklariyla basarak varligin bestesini yapan muhtesem insanlardir. Kur'an, hayati besteleyen Rabbin sifresidir ve orada her medeni insan kendi varlik kodunu bulur. Medeniyet bu uyumun, düzenin, muhtesem olusun yeryüzüne kazinmis görüntüsüdür ve en belirgin özelligi, bünyesinde faniligi barindirmasidir. -
Uygarlik ve Medeniyet,her ne kadar es anlamli olarak bilinse de amaç ve netice itibariyle ayni seyler degildir.Hatta birbirlerine tamamen zit iki kavram oldugunu bile söyleyebiliriz.Uygarlik,çatisma kültürüne dayanir,çünkü 'sahip olmak'adina varligini gösterir.Bir nefs-i emmare imparatorlugudur ki krali seytandir.Medeniyet ise vahiyle aydinlanan aklin dünyayi ihya ve insa faliyetidir.Fanilikle kusanmis insanlarin dünya yolculugunda biraktiklari izlerdir.Peygamberler,hayatin perdelerine vahyin parmaklariyla basarak varligin bestesini yapan muhtesem insanlardir.Kur'an hayayi besleyen rabbin sifresidir ve orada her medeni insan kendi varlik kodunu bulur.Medeniyet bu uyumun ,düzenin ,muhtesem olusun yeryüzüne kazinmis görüntüsüdür ve en belirgin özelligi,bünyesinde faniligi barindirmasidir. (Tanitim Bülteninden)
Uygarlik ve Medeniyet,her ne kadar es anlamli olarak bilinse de amaç ve netice itibariyle ayni seyler degildir.Hatta birbirlerine tamamen zit iki kavram oldugunu bile söyleyebiliriz.Uygarlik,çatisma kültürüne dayanir,çünkü 'sahip olmak'adina varligini gösterir.Bir nefs-i emmare imparatorlugudur ki krali seytandir.Medeniyet ise vahiyle aydinlanan aklin dünyayi ihya ve insa faliyetidir.Fanilikle kusanmis insanlarin dünya yolculugunda biraktiklari izlerdir.Peygamberler,hayatin perdelerine vahyin parmaklariyla basarak varligin bestesini yapan muhtesem insanlardir.Kur'an hayayi besleyen rabbin sifresidir ve orada her medeni insan kendi varlik kodunu bulur.Medeniyet bu uyumun ,düzenin ,muhtesem olusun yeryüzüne kazinmis görüntüsüdür ve en belirgin özelligi,bünyesinde faniligi barindirmasidir. (Tanitim Bülteninden)
Uygarlik ve Medeniyet, her ne kadar es anlamli olarak bilinse de amaç ve netice itibariylaayni seyler degildir. Hatta birbirlerine tamamen zit iki kavram oldugunu bile söyleyebiliriz. Uygarlik, çatisma kültürüne dayanir, çünkü “sahip olmak” adina varligini gösterir. Bir nefs-i emmare imparatorlugudur ki krali seytandir. Medeniyet ise vahiyle aydinlanan aklin dünyayi ihya ve insa faaliyetidir. Fanilikle kusanmis insanlarin dünya yolculugunda biraktiklari izlerdir. Peygamberler, hayatin perdelerine vahyin parmaklariyla basarak varligin bestesini yapan muhtesem insanlardir. Kur'an, hayati besteleyen Rabbin sifresidir ve orada her medeni insan kendi varlik kodunu bulur. Medeniyet bu uyumun, düzenin, muhtesem olusun yeryüzüne kazinmis görüntüsüdür ve en belirgin özelligi, bünyesinde faniligi barindirmasidir. -
Uygarlik ve Medeniyet,her ne kadar es anlamli olarak bilinse de amaç ve netice itibariyle ayni seyler degildir.Hatta birbirlerine tamamen zit iki kavram oldugunu bile söyleyebiliriz.Uygarlik,çatisma kültürüne dayanir,çünkü 'sahip olmak'adina varligini gösterir.Bir nefs-i emmare imparatorlugudur ki krali seytandir.Medeniyet ise vahiyle aydinlanan aklin dünyayi ihya ve insa faliyetidir.Fanilikle kusanmis insanlarin dünya yolculugunda biraktiklari izlerdir.Peygamberler,hayatin perdelerine vahyin parmaklariyla basarak varligin bestesini yapan muhtesem insanlardir.Kur'an hayayi besleyen rabbin sifresidir ve orada her medeni insan kendi varlik kodunu bulur.Medeniyet bu uyumun ,düzenin ,muhtesem olusun yeryüzüne kazinmis görüntüsüdür ve en belirgin özelligi,bünyesinde faniligi barindirmasidir. (Tanitim Bülteninden)
Uygarlik ve Medeniyet,her ne kadar es anlamli olarak bilinse de amaç ve netice itibariyle ayni seyler degildir.Hatta birbirlerine tamamen zit iki kavram oldugunu bile söyleyebiliriz.Uygarlik,çatisma kültürüne dayanir,çünkü 'sahip olmak'adina varligini gösterir.Bir nefs-i emmare imparatorlugudur ki krali seytandir.Medeniyet ise vahiyle aydinlanan aklin dünyayi ihya ve insa faliyetidir.Fanilikle kusanmis insanlarin dünya yolculugunda biraktiklari izlerdir.Peygamberler,hayatin perdelerine vahyin parmaklariyla basarak varligin bestesini yapan muhtesem insanlardir.Kur'an hayayi besleyen rabbin sifresidir ve orada her medeni insan kendi varlik kodunu bulur.Medeniyet bu uyumun ,düzenin ,muhtesem olusun yeryüzüne kazinmis görüntüsüdür ve en belirgin özelligi,bünyesinde faniligi barindirmasidir. (Tanitim Bülteninden)
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
2 | 62,40 | 124,80 |
3 | 42,40 | 127,20 |
6 | 21,60 | 129,60 |
9 | 14,67 | 132,00 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
2 | 62,40 | 124,80 |
3 | 42,40 | 127,20 |
6 | 21,60 | 129,60 |
9 | 14,67 | 132,00 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
2 | 62,40 | 124,80 |
3 | 42,40 | 127,20 |
6 | 21,60 | 129,60 |
9 | 14,67 | 132,00 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
2 | 62,40 | 124,80 |
3 | 42,40 | 127,20 |
6 | 21,60 | 129,60 |
9 | 14,67 | 132,00 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
2 | 62,40 | 124,80 |
3 | 42,40 | 127,20 |
6 | 21,60 | 129,60 |
9 | 14,67 | 132,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.